کد خبر: ۴۴۱۸۷۸
زمان انتشار: ۱۵:۱۹     ۰۶ خرداد ۱۳۹۷
3روز گذشته راجع به صحبت‌های مدیرعامل باشگاه سپاهان که گفته بود؛ ما با رقم معقول و مناسبی با امیر قلعه‌نویی قرارداد بسته‌ایم، نقد و نظری داشتیم و معتقد بودیم که این مبلغ آنقدرها هم مناسب نبوده و معلوم نیست بر چه مبنایی پرداخت می‌شود. در این باره «فرهیختگان» ضمن تماس با مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان توضیحات بیشتری دریافت کرده است که می‌خوانید.
به گزارش پایگاه 598، 3روز گذشته راجع به صحبت‌های مدیرعامل باشگاه سپاهان که گفته بود؛ ما با رقم معقول و مناسبی با امیر قلعه‌نویی قرارداد بسته‌ایم، نقد و نظری داشتیم و معتقد بودیم که این مبلغ آنقدرها هم مناسب نبوده و معلوم نیست بر چه مبنایی پرداخت می‌شود. در این باره «فرهیختگان» ضمن تماس با مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان توضیحات بیشتری دریافت کرده است که می‌خوانید.

مسعود تابش، در مورد انتخاب امیر قلعه‌نویی به‌عنوان سرمربی این تیم گفت: «گزینه اول ما برای انتخاب سرمربی در فصل جدید امیر قلعه‌نویی بود و از حدود یک ماه گذشته به‌صورت غیرمستقیم مذاکره خودمان را با او آغاز کردیم اما قلعه‌نویی به دلیل حرفه‌ای بودن کارش تا پایان بازی ذوب‌آهن و استقلال مذاکره مستقیم با ما نداشته است اما بعد از این بازی بلافاصله با او مذاکره مستقیم کردیم و سرانجام راضی شد که هدایت سپاهان را برای فصل بعد قبول کند.»

وی درخصوص مبلغ قرارداد قلعه‌نویی با سپاهان اظهار داشت: «در چند روز گذشته حرف‌های زیادی درخصوص مبلغ قرارداد قلعه‌نویی با سپاهان زده شد. ما هیچ پنهان‌کاری نداریم و به‌طور شفاف مبلغ قرارداد مربی و بازیکنان را اعلام می‌کنیم. مبلغ قرارداد قلعه‌نویی حدود 5/2 میلیارد تومان است که برای این مبلغ آپشن‌هایی هم درنظر گرفته شد.»

تابش ادامه داد: «متاسفانه در بحث مالی باشگاه‌ها، همیشه تمرکز روی باشگاه‌های صنعتی است در حالی که باشگاه‌های دیگر دو برابر ما هزینه می‌کنند. در حال حاضر قرارداد برانکو و شفر با استقلال و پرسپولیس کمتر از چهار میلیارد نیست اما بعضی افراد به قرارداد قلعه‌نویی توجه می‌کنند در حالی که او پرافتخارترین مربی لیگ است. ما کاری به قرارداد بازیکنان و مربیان باشگاه‌های دیگر نداریم اما باشگاه استقلال در حال حاضر با چه مبلغی باید با تیام به توافق برسد؟ قطعا این مبالغ بیشتر از مبلغ قرارداد ما با قلعه‌نویی است.»

مدیرعامل سپاهان در رابطه با لیستی که امیر قلعه‌نویی در اختیار این باشگاه برای فصل بعد گذاشته است، گفت: «قلعه‌نویی لیست بازیکنان مورد نظرش را در اختیار باشگاه گذاشت اما اینکه چه بازیکنانی در این لیست قرار دارند فعلا باید پنهان بماند چون احتمال اینکه در مذاکرات خودمان نتوانیم این بازیکنان را جذب کنیم زیاد است.»

وی درخصوص علاقه سپاهان به جذب مسلمان و جباروف گفت: «در لیستی که قلعه‌نویی در اختیار ما گذاشت نام مسلمان و جباروف وجود ندارد. قلعه‌نویی نظر مساعدی روی مسلمان داشت اما در مورد جباروف این اخباری که منتشر می‌شود کذب است و نه سپاهان و نه شخص قلعه‌نویی اعتقادی به جذب جباروف ندارند.»

منبع: فرهیختگان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها