يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۱۹۱۵
زمان انتشار: ۱۵:۱۹     ۰۷ خرداد ۱۳۹۷
شبکه چهار سیما سریال «روز حسرت» را در قالب یک فیلم سینمایی پخش می‌کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا: شبکه چهار سیما سریال «روز حسرت» را در قالب یک فیلم سینمایی پخش می‌کند.

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار، ویژه‌برنامه رمضانی شبکه چهار سیما با عنوان «سی سریال» که هر روز یک سریال منتخب رمضانی را پخش و تحلیل می‌کند، روز دوشنبه (هفتم خرداد ماه) مجموعه «روز حسرت» ـ. ساخته سیروس مقدم ـ. را برای پخش در نظر گرفته است؛ بنابراین گزارش، «روز حسرت» قصه یک وکیل با بازی بایگان را دنبال می‌کند که به همراه همسرش و پسرش و عروسش زندگی آرامی دارد، اما او یک شب خوابی عجیب می‌بیند که زندگی او و خانواده‌اش را دستخوش تغییر و تحول می‌کند.

«روز حسرت» افسانه بایگان در تلویزیون

سیروس مقدم کارگردان این اثر است و علیرضا افخمی با همکاری علیرضا عبدالحسنی فیلمنامه آن را به رشته تحریر درآورده است و افسانه بایگان، فرامرز قریبیان، پوریا پورسرخ، مهراوه شریفی‌نیا، لیندا کیانی، شهربانو موسوی و رحیم نوروزی در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«روز حسرت»، شانزدهمین سریال سیروس مقدم بود. او در رمضان سال قبلش یعنی رمضان سال ۸۶، سریال «اغما» را ساخته بود. بدین ترتیب، «روز حسرت»، دومین سریال پیاپی مقدم در حوزه سریال‌سازی ماورایی بود. سریال‌سازی ماورایی و نگاه ملموس به حوزه‌های برزخ و دوزخ و بهشت و شیطان در آن سال‌ها اوج گرفته بود. موج این سریال‌ها با پخش «او یک فرشته بود» در رمضان هشتاد و چهار آغاز شد. استقبال از این سریال، باعث تداوم موج ماورایی‌سازی شد. «آخرین گناه» در رمضان هشتاد و پنج و «اغما» در رمضان هشتاد وشش، ادامه این موج بود.

«روز حسرت» در رمضان هشتاد و هفت، استمرار موجی بود که کم‌کم رو به فروکش کردن بود و بعدا با «پنج کیلومتر تا بهشت» به پایان خود نزدیک شد.

«سی سریال» به تهیه‌کنندگی حسین مروی، عصر‌های ماه مبارک رمضان هر روز ساعت ۱۷ از شبکه چهار سیما پخش و ساعت یک بامداد بازپخش می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها