کد خبر: ۴۴۱۹۴۴
زمان انتشار: ۱۰:۵۵     ۰۸ خرداد ۱۳۹۷
ناامیدی در آغاز با امیدواری به آینده؛
پرونده والیبال ایران در هفته اول بسته شد؛ جایی که انتظارات با کسب تنها یک پیروزی برابر ژاپن برآورده نشد. شاگردان کولاکوویچ در استارت کار خود مانند چند سال اخیر به نوعی ناامید کننده ظاهر شدند، اما این روزها همه به این اتفاق عادت کرده‌اند!
به گزارش پایگاه 598، پرونده والیبال ایران در هفته اول بسته شد؛ جایی که انتظارات با کسب تنها یک پیروزی برابر ژاپن برآورده نشد. شاگردان کولاکوویچ در استارت کار خود مانند چند سال اخیر به نوعی ناامید کننده ظاهر شدند، اما این روزها همه به این اتفاق عادت کرده‌اند!

پس از هشت سال قبول شکست برابر تیم ملی ژاپن امری دیر هضم برای همه است؛ البته به گواه کارشناسان ژاپن در دیدار برابر ایران یکی از بهترین بازی های چند سال اخیرش را انجام داد. هرچند باید کمی نگران بود که شاید زنگ خطر برای قهرمان آسیا به صدا درآمد، اما از پتانسیل موجود در تیم ملی هم نباید به سادگی عبور کرد. حالا در کنار بزرگان والیبال ایران جوانانی هم حضور دارند که با عملکرد خوب شان اهالی این رشته را شاد کردند. جوانانی همچون حضرت پور، شریفی، شفیعی، صابر کاظمی و میثم صالحی که حالا همگی آینده والیبال ایران هستند.

نتایج و عملکرد ایران در هفته اول ناامید کننده بود، اما هنوز چیزی تمام نشده و شاگردان کولاکوویچ در شروع راه لیگ ملت‌ها هستند. باید منتظر ماند و دید که چه زمانی تیم ملی خودش را پیدا می کنند و یا اینکه با همین روند به کارش پایان خواهد داد. بی شک مربیان و بازیکنانی مانند تیلی و انگاپت و تونیوتی و بلین روزهای خوب ایران را به خوبی به یاد دارند که معتقد بودند ایران در هفته اول مثل همیشه نبود.

به هر حال تیم ملی ایران روز دوشنبه 7 خرداد ماه ساعت 18:30 راهی فرانکفورت شد و به سمت کشور آرژانتین و شهر بوینس آیرس پرواز کرد تا برای دیدار های هفته دوم لیگ ملت های والیبال آماده شود.

ملی پوشان بعد از پرواز به فرانکفورت، از فرودگاه این شهر به بوینس آیرس رفتند و بعد از پروازی به مدت 13 ساعت و 50 دقیقه به پایتخت آرژانتین رسیدند.

تیم ملی بعد از حضور در پایتخت آرژانتین به سن خوان پرواز می کند و ساعت 16:35 روز سه شنبه 8 خرداد ماه به هتل محل اقامت خود می رسد.

شاگردان کولاکوویچ سپس از تاریخ یازده تا 13 خردادماه سه مسابقه برابر تیم های آرژانتین، کانادا و ایتالیا در سالن هفت هزار نفری آلدو کانتونی برگزار خواهند کرد.

والیبال دوستان منتظر هستند که روزهای خوب تیم ملی را ببینند و قطعا در این شرایط تنها خواسته ملی پوشان و اعضای کادر فنی از مردم، «صبوری» است!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها