يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۲۰۲۹
زمان انتشار: ۱۶:۱۳     ۰۹ خرداد ۱۳۹۷
هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران با قیمت دومیلیون و ۱۷۵هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸عیار با قیمت ۱۹۸هزار تومان فروخته می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم: امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با افزایش قیمت نسبت به روز قبل دو میلیون و ۱۷۵ هزار تومان و سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم دو میلیون و ۸۰ هزار تومان معامله می‌شد.

هر قطعه نیم‌بهار آزادی امروز شاهد افزایش قیمت بود به‌نحوی که در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی یک میلیون و ۷۵ هزار تومان، ربع‌سکه ۶۲۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۳۷۳ هزار تومان فروخته می‌شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز امروز ۱۹۸ هزار تومان ارزشگذاری شده بود، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۲۹۹.۲ دلار معامله می‌شود.

با سیاست یکسان‌سازی نرخ ارز، دولت و بانک مرکزی از ۲۰ فروردین دلار را با قیمت ۴۲۰۰ تومان تک‌نرخی کرده‌اند؛ این نرخ تا ۳۰ اردیبهشت ثابت بود، ولی از ۳۱ اردیبهشت تا امروز هر نرخ دلار هر روز سیر صعودی را طی می‌کند و امروز ۴۲۱۴ تومان قیمت‌گذاری شد.

امروز در بازار آزاد هر یورو ۷ هزار و ۵۱۵ تومان و هر پوند با ارزش ۸ هزار و ۵۹۷ تومان و درهم امارات ۱۷۵۴ تومان دادوستد می‌شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها