امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۴۲۰۳۳
زمان انتشار: ۰۰:۱۵     ۱۰ خرداد ۱۳۹۷
در گفتگو با عضو شورای مرکزی عدالت خواه:
عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه گفت: موضوع آزادی دبیر این اتحادیه دانشجویی در حال پیگیری است و با این وجود این برخود غلط هیچ ربطی به دیدار دانشجویی رهبر انقلاب ندارد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، امین سردارابادی در گفت و گو با قسط پیرامون این اتفاق پایانه بار تهران گفت: متاسفانه امروز قبل از ظهر محمد جواد معتمدی، دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی به همراه سید میثم صفائیان، لیدر راننده های معترض به فساد در سیستم حمل و نقل که برای سرکشی به پایانه بار تهران(اکبرآباد) رفته بود در بدو ورود دستگیر شدند. موضوع آزادی این دو نفر در حال پیگیری است.

و گفت: این برخورد غلط هیچ ارتباطی به دیدار دانشجویان با امام خامنه ای ندارد.

عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه گفت: مساله اصلی پیگیری مطالبات کامیون‌دار‌ها و بی عدالتی ها و فساد در سیستم حمل نقل است. جنبش عدالتخواه از چند سال گذشته پیگیر حل مشکلات و بی عدالتی در سیستم حمل و نقل کشور بوده است. رسانه ها تریبون، رانندگان در مقابل #وزارت راه و شهر سازی باشند. رسانه ها باید مطالبه کنند که در این چند سال وزارت راه چه اقدامی را برای حل این مشکلات کرده است. دامن زدن به حواشی در رسانه ها ظلم به مطالبات بر حق کامیون دار است. ورشکستگان سیاسی این موضوع را دست آویزی ابراز وجود خود در فضای سیاسی نکند.



وی در پاسخ به اینکه مطالبات رانندگان چیست؟ گفت: ایجاد راه اندازی سالن های اعلان بار، سهم بیمه راننده ها،سختی کار، نحوه محاسبه کرایه و بار قاچاق در سیستم حمل و نقل بار و... از مطالبات رانندگان است.

در ادامه گفت: یکی از مسائلی که در دیدار دانشجویی امسال مورد تاکید همه جریانات دانشجویی با سلایق سیاسی مختلف قرار گرفت بحث برخورد های غلط و ناصواب با اعتراضات صنفی بوده است.

برخوردهای امنیتی غلط با مسائل صنفی، مساله را حل نمی کند؟ چرا کسی برای این رفتار ناصواب پاسخ گو نیست؟ که چرا هزینه به نظام تحمیل می کنند؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها