أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۲۰۳۷
زمان انتشار: ۱۲:۴۹     ۱۰ خرداد ۱۳۹۷
همزمان با روز میلاد امام حسن مجتبی(ع) و در ماه قرآن اولین و فاخرترین نرم افزار تعاملی قرآن برای کودکان رونمایی شد.
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه 598، همزمان با روز میلاد امام حسن مجتبی(ع) و در ماه قرآن اولین نرم افزار تعاملی قرآن برای کودکان امروز پنج شنبه 10 خرداد در مؤسسه جامعه‌المصطفی شهر مقدس قم با سخنرانی حضرت آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه و منصور امینی رئیس سازمان فضای مجازی سراج رونمایی شد.

«قرآن برای کودکان» نرم‌افزاری تعاملی است که در آن قصه‌های قرآن کریم با جذابیت داستانی و سرشار از مفاهیم الهی به زبانی ساده برای کودکان روایت شده است.

برنامه «قرآن برای کودکان»، برنامه تعاملی بر بستر تلفن همراه است که بسیاری از داستان‌های قرآن را با زبانی ساده و با تصویگری منحصر به فرد برای کودکان روایت می‌کند.


این نرم‌افزار، برای استفاده در سیستم عامل‌های اندروید و ios ، و به چند زبان زنده دنیا آماده شده است.

این اپلیکیشن توسط جمعی از بهترین‌های «نویسندگی، تصویرسازی، گرافیک، انیمیشن، کارگردانی، برنامه‌نویسی، گیم، موسیقی و تولید» با نظارت کارشناسان دینی و با توسل به قرآن کریم تولید شده است.


علاقه‌مندان برای دریافت نرم‌افزار «قرآن برای کودکان» می‌توانند به اینجا مراجعه کرده و یا از طریق شماره *3*114# نرم‌افزار را بر روی گوشی همراه خود نصب کنند.


گزارش تصویری این مراسم و متن کامل سخنرانی حضرت آیت الله اعرافی متعاقبا منتشر می شود.


* علی شعبانی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها