يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۲۰۶۱
زمان انتشار: ۱۶:۲۴     ۱۰ خرداد ۱۳۹۷
کامیون‌داران استان آذربایجان‌شرقی پس از شنیدن صحبت‌های مسوولان حاضر در محل، به اخذ بارنامه و بارگیری اقدام کردند و فعالیت خود را از سر گرفتند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، طی چند روز اخیر شاهد اعتراض برخی کامیون‌داران در کشور نسبت به «گران شدن عوارض و لوازم یدکی» در عین «ثابت ماندن کرایه بار» بودیم.

در تبریز هم تجمعاتی در برخی نقاط شهر به وقوع پیوست که با حضور نیروی انتظامی و نمایندگانی از استانداری آذربایجان‌شرقی، معترضان مطالبات خود را مطرح کردند و گفت‌وگویی با معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان‌شرقی و مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان داشتند و خواستار حل مشکلات خود بودند.

منوچهر سلمان‌زاده مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: ۳۲ هزار راننده در این بخش داریم و چیزی بالغ بر ۲۶ هزار ناوگان سنگین در استان فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه موضوعات و مطالبات رانندگان معترض در دو بخش ملی و استانی در حال بررسی است، عنوان کرد: بقیه خواسته‌های این رانندگان طبق هماهنگی با خودشان حل خواهد شد.

در ادامه رحیم شهرتی‌فر معاون امور سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: طبق تصمیم اتخاذ شده، به درخواست‌های منطقی رانندگی رسیدگی عاجل خواهد شد.

وی با بیان اینکه رانندگان همیشه در جهت مصالح کشور خط‌شکن بودند، بیان کرد: رانندگان تبریز و آذربایجان‌شرقی با اعتماد به مسؤولان محلی، به اعتراض صنفی خود پایان دادند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: کامیون‌داران استان آذربایجان شرقی پس از شنیدن صحبت‌های مسؤولان حاضر در محل، به اخذ بارنامه و بارگیری اقدام کردند و فعالیت خود را از سر گرفتند.

وی ادامه داد: با گذشت چند ساعت از این دیدار، تاکنون بیش از ۱۰۰ بارنامه صادر شده و صدور بارنامه و اعلام بار برای کامیون‌داران تا پایان وقت امروز ادامه دارد و بارنامه‌ها در حال اخذ بوده و رانندگان کار خود را ادامه می‌دهند.

در گفت‌وگوی پایانی با رانندگان استان، آنها مشکلات خود را گران شدن «عوارض و لوازم یدکی» در عین «ثابت ماندن کرایه بار» دانستند و متفق‌القول گفتند که ما اغتشاشگر نبوده و جانمان را برای رهبر معظم انقلاب همانند دوران دفاع مقدس خواهیم داد و به آمریکا و دشمنان انقلاب اجازه سوءاستفاده نخواهیم داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها