أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۲۰۷۰
زمان انتشار: ۱۶:۵۴     ۱۱ خرداد ۱۳۹۷
یادداشت؛
دکتر محمد علی حائری
صد و شصت روز از رحلت تو می گذرد اما گویا هنوز خناسان آرام نشدند درک آنکه چگونه می شود که هند انتقامش را از جگر و پیکر حمزه بگیرد امروز برایم آسان تر شد، وقتی #مسیح‌علینژاد میخواست انتقام ناکامی #سند_2030 را از پیکر بی جان تو بگیرد.

#کانال_روزاروز نزدیک به یکی از وزرای کاری کابینه فعلی که اجتماعیست از مهرهای تندرو ناکام مانده، اولین کانالیست که خبر را پوشش می دهد "نواده محی الدین حائری شیرازی امام جمعه سابق شیراز عامل تجاوز به دانش آموزان دبیرستان معین غرب تهران"!

با هیئت تحریریه تماس گرفته میشود که مرحوم پدرم نواده ای با این عنوان نشانه در آموزش و پرورش تهران ندارد می گویند خبر ما موثق است!!

و پس از آن عصر ایران و فرارو و.... صفحات مجازی همچون اینستاگرام که بماند.

آنچنان رپورتاژ خبر وسیع است که احساس انفعال می کنم تکذیبیه ای منتشر می کنم و از تمامشان خارج میشوم ...

به #صداوسیما پناه می برم خواهش می کنم با توجه به وسعت پوشش خبر در فضای مجازی در انتهای توضیح فاجعه مدرسه غرب تهران گفته شود فرد مذکور آقازاده نیست همین. پس از کج و قوسها می گویند با در خواست شما موافقت نشد!!

تو نیستی و تیغ های عریان پیکر بی جان و حیثیت خاندانت را نشانه گرفته اند و هیچ مدافع غیوری هم در میدان کار و زار جنم دفاع ندارد. تک تنها مانده ام.

یادم به کلام همیشگیت می افتد هر وقت در تنگنای روزگار تنها می شدی: "ان الله یدافع عن الذین امنوا" خدا از مؤمنانش بالأخره دفاع خواهد کرد.

آرام می شوم در مدت کوتاهی نام خاطی فاش می شود او سید است و ما شیخ و رو سیاهی به زغال می ماند...
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها