يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۲۱۳۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۸     ۱۳ خرداد ۱۳۹۷
سفیر رژیم‌صهیونیستی در آلمان:
سفیر رژیم صهیونیستی در آلمان با بیان اینکه ایران همچنان برای تل‌آویو مشکل‌آفرینی می‌کند، مدعی شد که 120 هزار فروند موشک حزب‌الله به سمت آنها نشانه گرفته شده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، «جرمی ایساخاروف» سفیر رژیم صهیونیستی در آلمان ادعا کرد که 120 هزار فروند موشک و راکت به سمت این رژیم نشانه رفته و هر لحظه امکان شلیک آن می‌رود.

ایساخاروف در گفت‌وگو با نشریه «اشپیگل» گفت که ایران یک عامل مشکل‌زا برای رژیم صهیونیستی است و سیاست‌های تهران را تهدیدی برای صلح و ثبات منطقه ادعا کرد.

وی با بیان اینکه رژیم‌صهیونیستی هیچگاه نسبت به ایران آسوده خیال نخواهد بود، افزود که حزب‌الله در لبنان 120 هزار راکت به سمت آنها نشانه رفته است.

سفیر رژیم صهیونیستی در آلمان با بیان اینکه قدرت گرفتن نیروهای مقاومت در سوریه، زنگ خطر را برای تل‌آویو به صدا درآورده است، مدعی شد که در صورت احساس کردن هر نوع خطری، به سرعت واکنش نشان خواهند داد.

ایساخاروف توافق هسته‌ای ایران را بسیار مشکل‌زا توصیف کرده و مدعی شد: «مطمئنیم که ایران به تعهداتش پایبند نبوده و هیچگاه واقعا قصد کنار گذاشتن برنامه هسته‌ای تسلیحاتی را نداشته است...تحریم‌ها خیلی زود برداشته شد و این مسئله ایران را جسور کرد».

وی همچنین گفت که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در دیدار با «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان، تمام ابعاد تهدیدات ایران را برای آنها شرح خواهد داد.

این مقام صهیونیست با حمایت از به کار بردن گلوله‌های جنگی و شلیک مستقیم به تظاهرات کنندگان فلسطینی در مرز غزه، مدعی شد آنها به مرزهایی که از نظر بین‌المللی به رسمیت شناخته شده، یورش بردند و قصد داشتند به شهرک نشینان حمله کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها