أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۲۲۶۸
زمان انتشار: ۲۰:۱۲     ۱۷ خرداد ۱۳۹۷
بیانیه بسیج رسانه سپاه امام علی بن ابی طالب قم منتشر شد.

به گزارش پایگاه 598، بسیج رسانه سپاه امام علی بن ابی طالب قم به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای در این رابطه صادر کرد که به شرح زیر است:


بسم الله الرحن الرحیم

ان الذین قالو ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیم الملائکه الا تخافوا ولا تحزنوا و ابشرو بالجنه التی کنتم توعدون(فصلت: 30)

جمعه آخر ماه مبارک رمضان با ندای الهی روح خدا به نام روز قدس نامگذاری شد و از آن زمان خواب مستکبرین و ظالمان را آشفته ساخت و هر روزه صدای خورد شدن هیمنه صهیونیست بیشتر به گوش میرسد. به راستی این وعده الهی است و خداوند در وعده تخلف نمیکند. «ان تنصروا لله ینصرکم و یثبت اقدامکم».

دیر زمانی نخواهد گذشت که شاهد محو این غده سرطانی خواهیم بود و اگر خدا بخواهد به دست ما و نسل امروز اتفاق خواهد افتاد. استقامت و مبارزه با ظلم و استکبار کلید عزت و پیروزی ملت‌هاست و این سنت الهی است. از مولای آزادگان که این ایام به یاد او قرآن بر سر میگیریم و شب را احیا می‌داریم آموخته ایم که یاری گر مظلومان باشیم و با ظالمان به دشمنی برخیزیم باشد که شب های تاریک ظلم و جنایت با صبح پیروزی و سعادت به پایان برسد. ألیس الصبح بقریب!

محو اسرائیل تنها بخشی از آرمانهای بلند انقلاب اسلامی است چرا که بلندای افق دید امام «محو نظام سلطه در عالم» را هدف گرفته و به پیروی از امام «تصميم داريم پرچم لا اله الا الله را بر قلل رفيع كرامت و بزرگوارى به اهتزاز درآوريم» و این با اتحاد و همبستگی امت اسلامی و استقامت جوانان انقلابی و مومن به وقوع خواهد پیوست. هر چند که از همراهان سست کمربند ملولیم و هر از چند گاهی وصول به مطلوب را به تأخیر می‌اندازند اما سرنوشت محتوم تاریخ،نوید بخش پیروزی مستضعفان بر مستکبرین می‌باشد. بد به حال کسانی که دل در محبت کفار بسته و «به جای تکیه بر پای محکم خود به عصای بیگانه تکیه زده‌اند» که جز روسیاهی و ذلت نصیبی نخواهند داشت.

روز قدس امسال با همت و غیرت دردمندان و آزادگان جهان به فرموده مولایمان پرشکوه تر برگزار خواهد شد تا روند اضمحلال استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل سرعت بیشتری بگیرد. ملت های آزاده جهان از ملت همیشه بیدار ایران اسلامی آموخته‌اند که برای مبارزه با ظلم و استکبار باید نمادهای آشکار کفر و الحاد جهانی را به زیر کشاند و در سرتاسر نقاط عالم خروش مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر خواهند داد و این خانه سست بنیاد عنکبوتی را بر سر مستکبران ویران خواهند کرد.

دشمنان خارجی و منافقان داخلی و ایادی وابسته‌شان بدانند که همانطور که در صحنه واقعی تاکنون طرفی نبسته اند و همیشه با خواری و ذلت در برار عظمت ملت ایران اسلامی اقرار به شکست کرده‌اند در عرصه روانی و جنگ تبلیغاتی هم رسوا و زبون خواهند شد. بسیجیان رسانه‌ای امروز بیش از هر زمان دیگری در تبعیت و لبیک به امام خامنه ای آمادگی مقابله با صحنه آرایی دشمنان در عرصه روانی را دارند و انشالله آنان را در بهت فراگیر بواسطه بیان و افشای حقیقت منکوب خواهند کرد.

بسیج رسانه سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها