أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۲۳۳۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
ادعای عجیب عضو فراکسیون امید مجلس؛
در سفرهایی که کمیسیون فرهنگی معرفی می‌کند، بنده تاکنون از طرف کمیسیون به سفر خارجی نرفته‌ام، به همین دلیل نوبتم بود که به جام‌جهانی بروم؛ چون نوبت من بود، برای این سفر اسم بنده را دادند، ممکن بود سفر به کشور دیگری باشد، ولی الآن به عنوان ناظر به جام‌جهانی می‌روم.

به گزارش سرویس ورزشی پایگاه 598، 7 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار بود به دعوت وزارت ورزش و جوانان برای تماشای جام جهانی فوتبال عازم مسکو پایتخت روسیه شوند.

4 عضو کمیسیون فرهنگی و 3 عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی اسامی‌شان در لیست مسافران پارلمان به روسیه وجود داشت.

غلامرضا کاتب نماینده گرمسار (فراکسیون مستقلان ولایی)، پروانه سلحشوری نماینده تهران (فراکسیون امید) و محمدعلی وکیلی نماینده تهران (فراکسیون امید) و محمداسماعیل سعیدی نماینده تبریز (فراکسیون نمایندگان ولایی) از طرف کمیسیون فرهنگی به وزارت ورزش و جوانان معرفی شدند.

رحیم زارع نماینده آباده (فراکسیون نمایندگان ولایی)، همایون یوسفی نماینده اهواز (فراکسیون امید) و علی‌اصغر یوسف‌نژاد نماینده ساری (فراکسیون امید) هم از طرف فراکسیون ورزش مجلس به وزارتخانه مذکور معرفی شدند.

پس از انتشار اسامی مسافران جام‌جهانی، محمداسماعیل سعیدی، غلامرضا کاتب و  رحیم زارع در گفت‌وگو با فارس، از حضور در مسابقات جام جهانی روسیه اعلام انصراف کردند.

پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس که از طرف کمیسیون فرهنگی برای حضور در جام جهانی به وزارت ورزش معرفی شده است، درباره سفرش به روسیه با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت‌وگو کرد که متن کامل این گفت‌وگو به شرح ذیل است:

فارس: همان‌طور که مطلعید اسم شما از طرف کمیسیون فرهنگی برای سفر به جام‌جهانی آمده است...

سلحشوری: در سفرهایی که کمیسیون فرهنگی معرفی می‌کند، بنده تاکنون از طرف کمیسیون به سفر خارجی نرفته‌ام، به همین دلیل نوبتم بود که به جام‌جهانی بروم؛ چون نوبت من بود، برای این سفر اسم بنده را دادند، ممکن بود سفر به کشور دیگری باشد، ولی الآن به عنوان ناظر به جام‌جهانی می‌روم.

فارس: پس شما به این سفر می‌روید؟

سلحشوری: بله، البته بنده با هزینه شخصی خودم به این سفر می‌روم.

فارس: اما وزارت ورزش و جوانان خودش به کمیسیون فرهنگی درخواست داده بود که نمایندگان را معرفی کنند تا با هزینه این وزارتخانه، نمایندگان را به روسیه اعزام نماید، آیا شما به وزارت ورزش اعلام کردید که با هزینه خودتان به جام‌جهانی می‌روید؟

سلحشوری: بله، بنده به وزارت ورزش اعلام کردم با هزینه خودم به روسیه می‌روم. با آقای خادم صحبت کردم و گفتم هزینه را شخصاً متقبل می‌شوم.

فارس: خانم سلحشوری! با توجه به انصراف برخی از نمایندگان مجلس از سفر به جام‌جهانی خاطر شرایط معیشتی مردم و شرایط اقتصادی جامعه مانند آقایان سعیدی، زارع و کاتب، بهتر نیست شما هم انصراف دهید؟

سلحشوری: بنده هم به خاطر همین شرایط اقتصادی جامعه با هزینه شخصی خودم به این سفر می‌روم، وگرنه که وظیفه کمیسیون یا وزارت ورزش یا مجلس یا دولت است، که هر کدام که سفر را ترتیب می‌دهند، هزینه آن را بپردازند. این وظیفه آنهاست که هزینه این سفر را متقبل شوند، اما بنده به خاطر شرایط اقتصادی مردم این کار را می‌کنم و با هزینه شخصی خودم به جام‌جهانی می‌روم.

فارس: خانم سلحشوری! جسارتاً باید عرض کنم با توجه به اینکه شما نماینده ملت ایران هستید، آیا به نظرتان بهتر نیست در این شرایط اقتصادی جامعه که بسیاری از مردم نمی‌توانند به چنین سفرهایی بروند، شما هم از رفتن به جام‌جهانی منصرف شوید، معیشت مردم دچار مشکل است، آیا فکر نمی‌کنید صورت خوبی ندارد در این شرایط معیشتی مردم به جام‌جهانی بروید؟

سلحشوری: نه، شما فکر نمی‌کنید صورت خوبی ندارد در شرایطی که مردم ما وضعیت خوبی ندارند و این همه فساد سیستماتیک و اختلاس رخ می‌دهد، فکر نمی‌کنید بهتر است به آنها باید رسیدگی کنید؟

فارس: ما فسادها و اختلاس‌ها را هم به عنوان رسانه و تا جایی که بتوانیم پیگیری می‌کنیم...

سلحشوری: نه، من به عنوان یک فرد به جام‌جهانی می‌روم، بنده هم در اینجا به عنوان نماینده مردم وظیفه خودم می‌دانم به عنوان عضو ناظر در «جام‌جهانی» حضور داشته باشم.

فارس: به جز شما، کدامیک از نمایندگان به این سفر می‌روند؟

سلحشوری: بنده نمی‌دانم چه کسانی به این سفر می‌روند، هنوز رفتن ما اوکی نیست که شما این همه این موضوع را رسانه‌ای کردید، به شخصه نمی‌دانم چه زمانی قرار است به جام‌جهانی بروم.

فارس: چند روز قرار است آنجا بمانید؟

سلحشوری: هر نماینده 2 روز قرار است در روسیه حضور داشته باشد.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها