کد خبر: ۴۴۲۳۷۹
زمان انتشار: ۱۱:۴۴     ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
گزارش سایت «nzherald» از تیم ملی ایران؛
سایت «nzherald» انگلیس در آستانه آغاز جام جهانی 2018 گزارشی از تیم ملی ایران به عنوان یکی از حاضران در روسیه منتشر کرد. از نظر این سایت تیم ملی ایران نسبت به دوره قبلی جام جهانی پیشرفت زیادی کرده و امیدوار به صعود از مرحله گروهی است.
به گزارش سرویس ورزشی پایگاه 598، سایت «nzherald» انگلیس در آستانه آغاز جام جهانی 2018 گزارشی از تیم ملی ایران به عنوان یکی از حاضران در روسیه منتشر کرد.
 
 در این گزارش عنوان شده که صعود در گروهی که پرتغال و اسپانیا نیز در آن حضور دارند کار غیرممکنی به نظر می رسد با این حال قهرمان های سابق جهان و اروپا می دانند که ایران تیم قدرتمندی است و بدون شکست به جام جهانی رسیده است.
 
شاگردان کی روش تلاش می کنند برای نخستین بار از مرحله گروهی صعود کنند، آنها نسبت به دوره گذشته (2014) بسیار پیشرفت کرده و در همه پست‌ها بهتر شده‌اند. نیمی از ایرانی‌ها در اروپا بازی می‌کنند.
 
در ادامه این گزارش به تاثیر کارلوس کی روش روی تیم ملی اشاره شده که توانسته با استفاده از تجربیاتش در رئال مادرید و تیم ملی پرتغال، تیمی کاملا منظم و تا حدی شکست ناپذیر بسازد و چهارمین صعود به جام جهانی را تجربه کند.
 
پرتاب های دست علیرضا بیرانوند بلندقد با تجربه کم بین المللی، مدافعان جوان اما کارآمد، هافبک هایی با تجربه حضور در جام جهانی قبلی(حاج صفی، شجاعی و دژاگه) و اضافه شدن جوانان مستعدی مثل عزت الهی و قدوس به این ترکیب و البته مهاجمانی گلزن از جمله جهانبخش به عنوان آقای گلی لیگ هلند، آزمون که با جو ورزشگاه های روسیه کاملا اشناست و البته انصاری فرد و طارمی از نکات مورد اشاره در این گزارش است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها