يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۲۴۱۶
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
به گزارش پایگاه 598، صبح امروز ضلع شمالی میدان مطهری در اثر انفجار گاز که احتمالا برای مترو بوده است (هنوز تایید نشده) تعدادی مغازه ریزش کرده و یک مغازه فرو رفته است.


تا این لحظه تلفات جانی گزارش نشده ولی احتمال می رود که عابر پیاده ای در این حادثه نیز بوده باشد.

تا اطلاع ثانوی و  تامین امنیت وسایل نقلیه و عابرین این خیابان و اطرافش با محدودیت های ترافیکی همراه خواهد بود.

تکمیلی:

حادثه ارتباطی به حفاری مترو ندارد./ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم با اشاره به انفجار گاز که صبح امروز در ضلع شمالی میدان مطهری اتفاق افتاده است، گفت: عامل این حادثه نشت لوله آب بوده که زیر لوله گاز خالی‌شده و شکستگی در لوله گاز سبب رخ دادن این حادثه شده است.

انفجار قم هیچ مصدومی نداشت/ سخنگوی اورژانس 115 قم گفت: در پی انفجار لوله گاز در میدان مطهری هیچ مصدومی تاکنون گزار نشده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، مهدی فراهانی با اشاره به حادثه صبح امروز میدان مطهری قم گفت: عامل این حادثه نشت لوله آب بوده که زیر لوله گاز خالی‌شده و شکستگی در لوله گاز سبب رخ دادن این حادثه شده است. وی بیان داشت: بعد از این اتفاق بلافاصله دو دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد که خوشبختانه تاکنون هیچ مورد مصدومیت گزارش نشده است


منبع: کانال خبر فوری قم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها