أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۴۲۴۲۴
زمان انتشار: ۱۲:۴۳     ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
خبرگزاری فرانسه گزارشی درباره برخی جزئیات سند امضا شده بین رئیس‌جمهور آمریکا و رهبر کره شمالی منتشر کرد؛ سندی که هنوز رسما از آن رونمایی نشده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، یک رسانه غربی گزارشی درباره جزئیات سند امضا شده بین سران آمریکا و کره شمالی در نشست سنگاپور منتشر کرد.

رهبران آمریکا و کره شمالی پس از مدت‌ها رایزنی فشرده و تنش‌های به وجود آمده برای برگزاری دیدار مشترک، امروز سه شنبه در سنگاپور برای اولین بار دیدار و گفت‌وگو کردند.

طبق گزارش خبرگزاری فرانسه، در سندی که ترامپ و کیم امضا کردند، آمریکا به ارائه «تضمین‌های امنیتی» به کره شمالی و همچنین برقراری »یک رابطه جدید» بین دو کشور متعهد شده است.

بنا بر گزارش این رسانه، سران آمریکا و کره شمالی همچنین در این سند تعهدشان را درباره خلع سلاح اتمی شبه جزیره کره  اعلام کردند.

بنا بر گزارش‌های منابع خبری، قرار است به صورت رسمی سند یا اسناد امضا شده بین ترامپ و کیم تا کمتر از دو ساعت دیگر در اختیار رسانه‌ها و عموم قرار گیرد.برخی منابع رسانه‌ای هم خبر داده‌اند کاخ سفید پس از کنفرانس خبری امروز ترامپ قرار است سند یا اسناد امضا شده بین او و کیم را منتشر می‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها