يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۲۴۵۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۹     ۲۳ خرداد ۱۳۹۷
چالش دستشویی؛
به تازگی وزیر آموزش و پرورش پیشنهاد عجیبی را برای حل مشکل سرویس بهداشتی یکی از مدارس مطرح کرده، از طرفی هزینه 300 میلیونی تعمیر دستشویی‌های مجلس، واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی را به دنبال داشته است.
سرویس اجتماعی پایگاه 598/ وحید عزیزی؛ بدون شک یکی از سرگرمی‌های مردم، بحث کردن در مورد سخنان عجیب و غریبی‌ است که گاهأ از جانب برخی مسئولین دولتی و چهره‌های مطرح کشور بیان می‌شود، اظهارنظرهایی که نه با منطق سازگار است و نه کسی آنرا جدی می‌گیرد، تنها خاصیت‌اش اینست که تا چند روز سوژه خنده و تمسخر مردم واقع می‌شود و خیلی زود از ذهن مردم رخت می‌بندد.

به تازگی وزیر آموزش و پرورش پیشنهاد عجیبی را برای حل مشکل سرویس بهداشتی یکی از مدارس مطرح کرده که کاربران شبکه‌های اجتماعی آنرا سوژه خنده و تمسخر قرار داده‌اند.

سید محمد بطحائی (وزیر آموزش و پرورش) دیروز در نشست ستاد عالی تشکیلاتی گسترش و ارتقای فعالیت‌های تربیت بدنی به بیان برخی از مشکلات موجود در مدارس کشور پرداخت و گفت: بازدیدی از یک مدرسه داشتیم که متاسفانه سرویس بهداشتی نداشت، با این حال در مجاورت مدرسه، ساختمانی با امکانات بهداشتی وجود داشت، [خب؛ چه از این بهتر] چرا نباید این امکانات در اختیار دانش آموزان قرار بگیرد؟!


حاضرین جلسه می‌گویند ما منتظر بودیم وزیر آموزش و پرورش بودجه‌‌ای را برای تجهیز مدارس روستایی تخصیص دهد یا اینکه فرد خاصی را برای رسیدگی به این مشکلات تعیین نماید اما وقتی پیشنهاد ایشان را شنیدیم تعجب کردیم، مگر می‌شود برای مدرسه‌ای دستشویی نسازیم و بگوییم دانش‌آموزان از دستشویی ساختمان‌های مجاور استفاده کنند؟

ماجرای دستشویی‌های مجلس

روز گذشته حسن کامران در گفتگو با یکی از خبرنگاران پارلمانی از هزینه 300 میلیونی برای تعمیر دستشویی‌های مجلس پرده برداشت و گفت: مجلس ما آنقدر ریخت و پاش دارد که به مستراح هم بند کرده است؛ خرج تعمیر یک دستشویی در مجلس 26 میلیون تومان شده است، اگر شما عکسی از آن می گرفتید، می دیدید که دستشویی قبلی سنگ مرمر و کاشی های مرتب داشت، اما مجلس یک دفعه تصمیم گرفت آن را تعمیر کند.


این نماینده مجلس عنوان کرد: دستشویی های سالم را خراب کردند و دستشویی جدید ساختند، الان مجلس هفت طبقه و در هر طبقه دو دستشویی دارد که روی هم رفته و با حساب سرانگشتی، در مجموع چیزی حدود 300 میلیون تومان برای تعمیر آنها هزینه شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها