يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۲۴۵۹
زمان انتشار: ۱۱:۴۱     ۲۳ خرداد ۱۳۹۷
رستوران آکادمی ملی المپیک به دلیل بدهی 80 میلیون تومانی فدراسیون بوکس دیگر به این ملی پوشان سرویسی ارائه نخواهد کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، اردوهای تیم ملی بوکس در حالی این روزها در آکادمی ملی المپیک پیگیری می‌شود که ملی پوشان کشورمان برای حضور در یک دیدار تدارکاتی قرار است 27 خردادماه راهی کشور مغولستان شوند تا در این دیدار حضور پیدا کنند.

شاگردان اکبر احدی به همین دلیل در اردوها حضور دارند و تمرینات خود را پیگیری می‌کنند، اما علارقم تمام تلاش هایی که ملی پوشان می‌کنند رستوران آکادمی ملی المپیک به دلیل بدهی 80 میلیون تومانی مسئولان فدراسیون بوکس حاضر نیست به تیم ملی بوکس کورمان غذا ارائه کند.

پیش از این طبق قراردادی که بین حسین ثوری، رئیس فدراسیون بوکس و مدیر رستوران این مجموعه بسته شده بود، تمام وعده‌های غذایی ملی پوشان(صبحانه، ناهار و شام) توسط این رستوران تهیه می‌شد اما با توجه به اینکه فدراسیون بوکس 6 ماه است حتی یک ریال به این رستوران پرداخت نکرده، به همین دلیل مدیر این رستوران نیز در صحبت‌های خود مدعی شد که فدراسیون بوکس را تحریم خواهد کرد و هیچ گونه وعده غذایی به ملی پوشان بوکس ارائه نخواهد شد.

مدیر رستوران آکادمی ملی المپیک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد بدهی فدراسیون بوکس، گفت: بنده در ابتدای ریاست حسین ثوری در فدراسیون بوکس با او به توافق رسیدم که تمام وعده‌های غذایی تیم ملی بوکس را با بهترین سرویس ارائه خواهم کرد. متاسفانه نزدیک به 6 ماه است که ما به طور کامل وعده‌های غذایی ملی پوشان را ارائه کرده‌ایم اما فدراسیون یک ریال پرداختی نداشته است. بدهی آنها 80 میلیون تومان است و هر بار برای دریافت پول مراجعه کرده‌م، رئیس و دبیر فدراسیون مدعی شده‌اند راهی سیستان و بلوچستان شده‌اند و حاضر به پرداخت بدهی خود نیستند. متاسفانه بنده نیز ناچار شدم علی رغم میل باطنی از امروز تیم ملی بوکس را تحریم کنم و دیگر به این تیم سرویسی ارائه نخواهم کرد. وقتی یک رئیس مدام در سفر است و به فکر فدراسیون و زیر مجموعه خود نیست، چرا بنده باید متضرر شوم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها