يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۲۴۷۸
زمان انتشار: ۱۲:۴۸     ۲۳ خرداد ۱۳۹۷
در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی و با هدف آزادی زندانیان جرایم غیر عمد، بانک شهر یک میلیارد و 100 میلیون ریال به این موضوع اختصاص داد.
به گزارش پایگاه 598، در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی و با هدف آزادی زندانیان جرایم غیر عمد، بانک شهر یک میلیارد و 100 میلیون ریال به این موضوع اختصاص داد.
به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمد پورزرندی با بیان این مطلب اظهار کرد: بسیاری از زندانیان به دلیل اتفاقات ساده و پیشامدهایی که ممکن است ناخواسته برای هر انسانی اتفاق بیافتد به زندان افتاده و مشکلات مختلفی گریبانگیر خود و خانواده آنان شده است.
وی افزود: بانک شهر در ادامه فعالیت های خود با محوریت مسئولیت اجتماعی، امسال و در ماه مبارک رمضان، مبلغ یک میلیارد و 100 میلیون ریال به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به ستاد دیه کشور اهدا کرد.
وی در ادامه ضمن قدردانی از تمامی کسانی که حامی این جریان نیکوکارانه بودند، ابراز امیدواری کرد تا با برداشتن این گام‌های خیر، ناهنجاری‌های اجتماعی کاهش یافته و استحکام خانواده‌‌ها و جامعه هرچه بیشتر تقویت شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها