يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۲۵۰۶
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۲۴ خرداد ۱۳۹۷
رئیس اداره روابط عمومی آموزش‌و‌پرورش شهر تهران از پیگیری و شناسایی فرد یا افراد خاطی در حادثه درگیری ناظم و دانش آموز در یک مدرسه در غرب تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، علیرضا راهپیما، رئیس اداره روابط عمومی آموزش‌و‌پرورش شهر تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا درباره انتشار فیلمی از درگیری ناظم مدرسه با یک دانش‌آموز در مدرسه‌ای در غرب تهران، گفت: این حادثه حدود یک ماه قبل در مدرسه پسرانه رخ داده است که در همان زمان مدیر مدرسه مساله را پیگیری و با دعوت اولیا دانش‌آموز مساله را خاتمه می‌دهد.

وی افزود: پس از پادرمیانی مدیر مدرسه، اولیای دانش‌آموزان رضایت می‌دهند؛ بنابراین هیچ شکایتی در مراجع قضایی و اداره آموزش‌و‌پرورش شهر تهران به ثبت نمی‌رسد.

راهپیما تصریح کرد: امروز با انتشار این فیلم در فضای مجازی مساله مورد پیگیری اداره آموزش‌و پرورش قرار گرفت.

رئیس اداره روابط عمومی آموزش‌و‌پرورش شهر تهران خاطرنشان کرد: شناسایی فرد یا افراد خاطی در این حادثه در دستور کار اداره آموزش‌و‌پرورش منطقه قرار گرفته است که پس از شناسایی این افراد و معرفی آنها به هیات بدوی، طبق قانون با آنها برخورد خواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه با توجه به رضایت خانواده و خاتمه یافتن حادثه اداره آموزش‌و‌پرورش مساله را پیگیری خواهد کرد، گفت: ابتدا باید ابعاد مساله مورد پیگیری قرار گیرد و سپس اظهار نظر کرد اما به صورت کلی اگر همکاران فرهنگی دچار خطا شده باشند حتما طبق قانون با آنها برخورد خواهد شد زیرا چنین خطاهایی خلاف قانون است.

بر اساس این گزارش، صبح امروز فیلمی از درگیری ناظم مدرسه با یک دانش‌آموز در مدرسه‌ای در غرب تهران در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد دانش‌آموز به دلیل فحاشی ناظم به شدت عصبی شده و همین امر موجب می‌شود که با ناظم درگیر و ناظم مدرسه هم وی را مورد ضرب و شتم قرار دهد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها