يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۲۶۴۰
زمان انتشار: ۱۰:۵۲     ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
فرماندار ویژه میناب از قطع انشعاب آب ادارات پرمصرف در صورت عدم صرفه‌جویی خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، ابوذر مهدی نخعی در گفتگویی با اشاره وضعیت خشکسالی و وجود کم آبی در استان و شهرستان گفت: صرفه جویی آب باتوجه به شرایط خشکسالی و کم آبی در استان و شهرستان برای همه مردم و مسئولین و ادارات لازم است تا دچار بحران جدی تر نباشیم و بتوانیم این وضعیت را سپری کنیم.

نخعی بیان داشت: در شهرستان میناب با توجه به گرمای هوا و کمبود آب مشاهده می شود که در مصرف آب بدرستی صرفه جویی نمی شود و هدر رفت آب در برخی از نقاط توجهات را به سمت خود جلب می کند.

فرماندار ویژه شهرستان میناب عنوان کرد: شهرداری میناب بیشترین مصرف آب را در بین ادارات دارد که از مدیریت این مجموعه خواسته می شود تا در صرفه جویی وهدر رفت آب نهایت تلاش خود را داشته باشد.

نخعی گفت: با توجه به شرایط بی آبی در شهرستان در مصرف بی رویه با هیچ اداره ای تعارف ندارم و در صورت مشاهده انشعاب آب آن اداره قطع می شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها