يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۲۷۴۹
زمان انتشار: ۱۹:۲۵     ۳۰ خرداد ۱۳۹۷
با شکست 1 بر 0 مراکش در برابر پرتغال، کار ایران برای صعود به مرحله بعدی مسابقات جام جهانی دشوار شد.
به گزارش پایگاه 598، با شکست 1 بر 0 مراکش در برابر پرتغال، کار ایران برای صعود به مرحله بعدی مسابقات جام جهانی دشوار شد.

هم اینک پرتغال با کسب 4 امتیاز در صدر جدول گروه است و در صورتی که ایران موفق به کسب تساوی در برابر اسپانیا و پرتغال شود اما اسپانیا در برابر مراکش پیروز شود، هر سه تیم ایران، پرتغال و اسپانیا 5 امتیاز کسب می کنند و اسپانیا و پرتغال به خاطر گل زده بیشتر به دور بعد صعود خواهند کرد.

بر این اساس ایران باید یکی از بازی های مقابل اسپانیا یا پرتغال را ببرد یا مراکش دست به شگفتی زده و بتواند اسپانیا را متوقف کند تا ایران با مساوی مقابل پرتغال و اسپانیا به مرحله بعدی صعود کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها