يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۲۷۹۰
زمان انتشار: ۱۱:۰۹     ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
ملکشاهی راد در واکنش به اعدام راننده جنایتکار و قاتل شهدای ناجا:
نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی جای شهید و جلاد را عوض کرده و مجرمان را مظلوم نشان می‌دهند، باید بدانند در دام اسرائیل و آمریکا گرفتار شده و در مقابل برادران خود قرار گرفته اند.

به گزارش پایگاه 598، محمدرضا ملکشاهی راد در گفتگو با خبرنگار لرستان خبر اظهار داشت: در بحث اعدام قاتل سه مامور نیروی انتظامی، جدای از بحث امنیتی و انتظامی آن این بحث وجود دارد که یک شخص به صورت عمدی سه نفر را با اتوبوس زیر گرفته که طبق قوانین اسلام و کشور اولیاء دم سه شخص شاکی این فرد بوده اند.

وی با بیان اینکه در صورتی که اولیاء دم رضایت ندهند قاتل باید اعدام شود، عنوان کرد: حقوق بشر در زمینه قتل سه جوان که ابتدای زندگی و جوانی‌شان بوده چه می‌گوید؟ مگر این سه نفر که محمد ثلاث با اتوبوس زیر گرفت بشر نبودند؟

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محمد ثلاث اقرار کرده که عمدا این عمل را انجام داده است، ادامه داد: وقتی اسرائیل اعدام این شخص را تسلیت گفته و آمریکا آن را محکوم می‌کند، بیشتر مشخص می‌شود که آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی پشت آشوب‌های ایران بوده اند.

ملکشاهی راد با اشاره به اینکه اسرائیل همیشه دشمن ماست و چیزی غیر از این از یک دشمن انتظار نمی‌رود، تصریح کرد: افرادی جای شهید و جلاد را عوض کرده و مجرمان را مظلوم نشان می‌دهند، باید بدانند در دام اسرائیل و آمریکا گرفتار شده و در مقابل برادران خود قرار گرفته اند.

وی افزود: مگر ماموران نیروی انتظامی جز خدمت چه کار دیگری انجام می‌دهند؟ مگر جز این است که حافظ ناموس این مردمند؟ مگر خود دراویش از امنیتی که این ماموران ایجاد کرده اند بهره مند نیستند و خود و خانواده‌ هایشان تحت این امنیت ایجاد شده در جمهوری اسلامی زندگی نمی‌کنند؟

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در عربستان سعودی کسی که حتی یک جمله علیه شاه بگوید، گردنش را از زیر گیوتین عبور می‌دهند چه رسد به اینکه با پلیس این کشور این گونه برخورد کنند!

ملکشاهی راد با بیان اینکه اخیرا پلیس فرانسه نیز با اسلحه و به بدترین شکل ممکن با معترضان برخورد کرد، یادآور شد: در کدام کشور دنیا اجازه می‌دهند که شخصی به پلیس حتی توهین کند چه رسد به اینکه ماموران را با اتوبوس زیر بگیرد؟

وی عنوان کرد: ملت ما و مردم دنیا آگاهند و می دانند که این گونه حرف‌های عوام فریبانه مبنای انسانی چراکه اگر این افراد بویی از انسانیت برده بودند، فسطینی‌ها، شیعیان عربستان، سیاه‌پوستان آمریکا، مردم یمن و... را انسان دانسته و این گونه برخورد وحشیانه با آنها نداشتند.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در پایان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران برعکس تمام کشورهای مدعی دموکراسی، با رافت تمام با مخالفین خود برخورد می‌کند و قصاص این قاتل عملی کاملا درست و به جا بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها