أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۲۸۰۴
زمان انتشار: ۱۹:۲۶     ۰۱ تير ۱۳۹۷
گزارش/ واکنش توییتری‌ها به شهادت دو مرزبان
زمانی که همه ایران مشغول تماشای بازی تیم ملی فوتبال ایران و اسپانیا در جام جهانی بودند، در گوشه‌ای از خاک جنوب شرق کشور دو تن از جوانان ناجا در خون خود غلطیدند. در این بین تعدادی از براندازان در توییتر نوشتند: نمی‌شود هم برانداز باشی و هم از کشته شدن مدافعین جمهوری اسلامی ناراحت!
به گزارش پایگاه 598 به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ در این هیاهوی جام جهانی، اتفاقی افتاد تا یادمان نرود مردان واقعی مردانی هستند که امنیت را برای ما تأمین میکنند ….
سرباز عزیز!‌

نمی‌دانم باید از شهادتت خوشحال بود یا ناراحت؟! چرا که نمی‌دانم برایت از فعل «رفتن» استفاده کنم یا از فعل «رسیدن»؟! اما حدس می‌زنم شاید مادرت بیش از اینکه از «رفتنت» ناراحت باشد از «رسیدنت» خوشحال است. البته این را آهسته بگویم: تو اولین بار بود که شهید می‌شدی! اما مادرت از لحظه‌ای که شنیده بود باید در لب مرز خدمت کنی، هر شب شهید شد! شاید او امشب آرام بخوابد!

زمانی که همه ایران مشغول تماشای بازی تیم ملی فوتبال ایران و اسپانیا در جام جهانی بودند، در گوشه‌ای از خاک جنوب شرق کشور دو تن از جوانان ناجا در خون خود غلطیدند. استوار دوم محسن شهرکی و سرباز جلال بهبودی مرزبانان پاسگاه تپه طالب‌خان گروهان تاسوکی هنگ مرزی زابل با تعدادی از اشرار مسلح درگیر شدند و اجازه ورود این اشرار به خاک کشورمان را ندادند.

در این دو عملیات مرزبانان سیستان و بلوچستان موفق شدند ۹۱۱ کیلو و ۴۵۰ گرم تریاک، ۲۰۰ کیلوگرم هروئین و ۱۷ کیلو و ۵۵۰ گرم مرفین به همراه مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات سبک و نیمه سنگین و تجهیزات نظامی و مخابراتی از قاچاقچیان و معاندین کشف کنند.

با توجه به آتش پر حجم مرزبانان هنگ‌های مرزی زابل و زاهدان، ۲ تن از سوداگران مرگ و معاندین به هلاکت رسیده و مابقی آن‌ها به سمت خاک کشور مقابل متواری شدند.

کاربران فضای مجازی یاد این دو شهید عزیز را که در هیاهوی اخبار فوتبال گم شده بود گرامی داشتند. مجتبی آزاد با گرامی‌داشت یاد شهدا از خیانت‌نامه‌ای که عده‌ای با پا گذاشتن روی خون شهیدان به دنبال آن هستند نوشت:
در این هیاهوی جام جهانی
محمدعلی جبرائیلی هم از مظلومیت شهدای ناجا گفت و نوشت:
در این هیاهوی جام جهانی
کاربر دیگری با انتقاد از کسانی که با بزرگ کردن مساله ورود زنان به ورزشگاه آزادی روی شهادت دو مرزبان خط کشیدند نوشت:
در این هیاهوی جام جهانی
فردی دیگر در مورد تجهیزات سربازان نوشت:
در این هیاهوی جام جهانی
کاربر دیگری با ترسیم پازلی از افزایش فشار‌های مرزی، تحریم و کمپین‌های براندازی گفت:
در این هیاهوی جام جهانی
سلمان هم نام دو شهید را آورد و نوشت:
در این هیاهوی جام جهانی
سیدعلی موسوی با کنایه به کسانی که به دنبال آزادی تروریست‌ها از زندان در ایران هستند نوشت:
در این هیاهوی جام جهانی
فرزین هم از ارتباط شبکه منوتو، کومله و کسانی که مرزبانان ایرانی را در مرز‌های غربی به شهادت میرسانند نوشت و گفت:
در این هیاهوی جام جهانی
کاربری از فعالان برانداز در توییتی تعجب‌برانگیز از شهادت مرزبانان ایرانی ابراز خوشحالی کرد و مدعی شد نمیشود هم برانداز بود هم از شهادت آن‌ها و دیگر شهدا ناراحت بود و نوشت:
در این هیاهوی جام جهانی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها