أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۲۸۱۹
زمان انتشار: ۱۰:۱۷     ۰۲ تير ۱۳۹۷
روزنامه صهیونیستی 'معاریو' از دیدار 'محمد بن سلمان' ولیعهد عربستان با 'بنیامین نتانیاهو' نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اردن خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، روزنامه صهیونیستی 'معاریو' از دیدار 'محمد بن سلمان' ولیعهد عربستان با 'بنیامین نتانیاهو' نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اردن خبر داد.

 'جاکی حوجی' تحلیلگر این روزنامه فاش کرد که این دیدار محرمانه در جریان سفر دوشنبه گذشته نتانیاهو به امان پایتخت اردن انجام شده است .

روابط رژیم صهیونیستی و آل سعود طی سال های اخیر علنی تر از گذشته شده است .

ولیعهد عربستان پیشتر از ادعای صهیونیست ها در اشغال سرزمین های فلسطینی حمایت به عمل آورده بود.

حوجی افزود : بن سلمان نتانیاهو را در قصر شاه اردن و در حاشیه سفر اخیر 'جراد کوشنر' و 'جیسون گرینبلات ' فرستادگان ترامپ به اردن ملاقات کرده است .

وی گفت : یکی از دوستان من که در جریان این ملاقات بود، اطلاع داد که بن سلمان دیدارهایی با حضور عبدالله دوم و ملاقات هایی هم بدون حضور وی با نخست وزیر اسراییل داشته است .

کوشنر و گرینبلات از هفته گذشته سفر منطقه ای را با هدف گفت وگو با سران کشورهای عربی برای جا انداختن 'معامله قرن' آغاز کرده و تاکنون به کشورهای اردن ، مصر عربستان و قطر سفر کرده اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها