أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۲۸۲۲
زمان انتشار: ۱۱:۴۳     ۰۲ تير ۱۳۹۷
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه در حال حاضر تورم در کشور به 80 درصد رسیده گفت: متاسفانه دولت برای کنترل تورم هیچ برنامه ای ندارد و بی خیال است.
به گزارش پایگاه 598، سید حسین نقوی حسینی نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکار نیوز با تاکید بر ضرورت ترمیم کابینه و تغییر برخی از وزرای دولت گفت: دولت روحانی در حوزه اقتصادی موفق نبوده و مردم از عملکردها ناراضی هستند.

وی افزود: متاسفانه در پنچ سال گذشته در بخشهای مختلف کشور بخصوص بخش اقتصادی و تولید شاهد رکود بودیم که عوارض آن افزایش قیمت سکه، خودرو، ارز، کاهش ارزش پول ملی، افزایش قیمت مسکن و چند برابر شدن اقلام مصرفی مردم بوده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: بدترین حالت کنترل تورم، حاکمیت رکود است و یکی از آثار آن افزایش نقدینگی است.

نقوی حسینی تصریح کرد: این شیوه و روش دولت در کنترل تورم باعث انفجار 80 درصدی تورم در کشور شد.

وی افزود: وقتی دلار از سه هزار و 500 تومان به هفت هزار تومان رسید و یا سکه از یک میلیون و 200 هزار تومان به 2 میلیون 600 هزار تومان رسید این به معنای تورم 80 درصد و حتی بیشتر است.

نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت برای بهبود شرایط اقتصادی و کنترل تورم هیچ برنامه ای ندارد و باید تیم اقتصادی قوی، ماهر و کاردان بر سر کار بیاید و تیم فعلی اقتصادی باید تغییر کند.

نقوی حسینی افزود: اگر رئیس جمهور نسبت به ترمیم کابینه و اصلاح تیم اقتصادی اقدام نکند، مجلس وظیفه نظارتی خود را انجام خواهد داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
-
۱۲:۳۷ - ۰۲ تير ۱۳۹۷
۰
۰
همش حرف مفت میزنن کسی به فکر مردم بدبخت نیست
پاسخ
ali
-
۱۲:۵۸ - ۰۲ تير ۱۳۹۷
۰
۰
تنها دلیل این بی خیالی تحریک افکار عمومی و کشیدن کشور به جنگ داخلی میتونه باشه
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۷ - ۰۲ تير ۱۳۹۷
۰
۰
از نظر دولت هنوز هم تک رقمی است مرغ ما یک پا دارد بی خیال مردم که دارند زیر تورم له می شوند
پاسخ
جانباز معسر مضطر
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۷ - ۰۲ تير ۱۳۹۷
۰
۰
با این روند جامعه رو به سکولار شدن خواهد رفت و قتی فرد هندوانه ک 2500 نیاز داشته باشد حداقل 500/000 ت فقط خرج هندوانه اوست وقتی فقر بیاید خیلی چیزها پرواز میکند
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۵۳ - ۰۲ تير ۱۳۹۷
۰
۰
بوجود آورنده تورم هشتاد درصدی خود دولت بوده ،حق دارد که بی خیال باشد.تا تحریم است تورم هم هست،تحریم از خارج،گران کردن دلار و بالا بردن تورم بالاتر از تحریم، در داخل.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۷ - ۰۳ تير ۱۳۹۷
۰
۰
فکرنکنم .چون چوپان وگرگ دست به دست هم دادند تاریشه جمهوری اسلامی رابخشکانند که این آرزو را به گور خواهند برد انشاء الله
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها