أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۴۲۸۹۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۰۳ تير ۱۳۹۷
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت:مساوی مقابل پرتغال باعث می‌شود تا از جام جهانی حذف شویم، فکر می‌کنم باید مثل سبک گذشته مقابل پرتغال به میدان برویم، نباید بی‌محابا حمله کنیم.
به گزارش پایگاه 598، محمد نصرتی در خصوص بازی سوم ایران در جام جهانی روسیه مقابل پرتغال اظهار داشت: بازی سختی در پیش رو داریم. بازیکنان پرتغال کیفیت بالایی دارند که باعث می‌شود کارمان مقابل این تیم سخت باشد، در حال حاضر تیم ملی شرایط خوبی دارد، به نظرم اعتماد به نفس خوبی به دست آورده‌ایم. شاید انگیزه بالا باعث شود با تمام توان مقابل پرتغال به میدان برویم.

وی در ادامه تأکید کرد: قطعاً مساوی مقابل پرتغال باعث می‌شود تا از جام جهانی حذف شویم، فکر می‌کنم باید مثل سبک گذشته مقابل پرتغال به میدان برویم، نباید بی‌مهابا حمله کنیم. ما در بحث دفاعی استراتژیک خوبی داریم و در ضدحملات زهردار ظاهر هستیم. در اواخر بازی پرتغال بهتر بازی خواهیم می کنیم؛ چراکه بازیکنان تیم ملی ایران در حال حاضر از لحاظ بدنی شرایط خوبی دارند، باید طبق برنامه مقابل پرتغال به میدان برویم.

بازیکن سابق تیم ملی ایران در خصوص اینکه رونالدو به تنهایی چقدر می‌تواند کار ایران را سخت کند نیز گفت: به نظرم ما یک تیم هستیم که می‌توانیم مقابل ستارگان جهان عملکرد خوبی داشته باشیم. هیچ کس به تنهایی نمی‌تواند تأثیرگذار باشد. دیدید که مسی نمی‌تواند به تنهایی آرژانتین را نجات دهد، درست است رونالدو بازیکن خوبی است و ممکن است کار ایران را سخت کند، اما ما باید به خوبی این بازیکن را مهار کنیم، نباید ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه به رونالدو بدهیم؛ چراکه او می‌تواند از این فرصت استفاده کند. باید مثل بازی با اسپانیا از لحاظ دفاعی با برنامه بازی کنیم و از ضدحملات استفاده کنیم.

نصرتی درپایان در خصوص اینکه آیا می‌توانیم مقابل پرتغال به پیروزی برسیم، اضافه کرد:‌ در حال حاضر مردم ایران انرژی مثبتی به بازیکنان تیم ملی می‌دهند. پیش‌بینی این دیدار بسیار سخت است، اما ما هم به بازیکنان تیم ملی انرژی مثبتی می‌دهیم تا بتوانیم با انگیزه بالا به مصاف پرتغال برویم. امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی کسب کرده و شگفتی‌ساز جام جهانی بشویم.
منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها