أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۳۰۳۵
زمان انتشار: ۰۹:۳۷     ۰۷ تير ۱۳۹۷
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بعضی ارز به قیمت دولتی گرفتند، اما به دو برابر قیمت به مردم فروختند، مسؤولان اگر در این زمینه سکوت کنند خیانت به مردم و نظام اسلامی است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از اردستان، محمدجواد آذری جهرمی شامگاه چهارشنبه در مسجد جامع اردستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر اظهار داشت: این خطه سادات‌پرور بزرگان زیادی را تربیت کرده که نقش پیشتازی در دین داشتند.

وی ضمن اشاره به مشکلات اقتصادی کشور افزود: در گذشته هم مشکلاتی از جمله جنگ هشت ساله و حادثه هفتم تیر گریبان‌گیر کشور بوده است، همواره ما در این مدت بعد از انقلاب شرایط سخت را تجربه کرده‌ و به پشتوانه مردم از مشکلات عبور کرده‌ایم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: اعتقاد قلبی به نصرت الهی داریم و باید با اعتقاد به وعده الهی اعتماد کنیم که باعث تقویت مسیر می‌شود.

آذری جهرمی تأکید کرد: نمی‌شود درگیر مشکلات باشیم و برای مردم مجاهدت کنیم و چرت بزنیم و مسأله را با کت و شلوار اتوکشیده حل کنیم، شهدا در زمان جنگ در صف مقدم جبهه حضور داشتند و هم‌اکنون مسؤولان کشور باید این روحیه را داشته باشند.

وی با اشاره به مشکلات فعلی کشور عنوان کرد: با گفتاردرمانی مشکلات برطرف نمی‌شود، اگر در برابر مسؤولیت‌هایی که داریم خوب عمل نکنیم باید از شهدا خجالت بکشیم، اگر اعتقاد خود را درست کردیم باید راه حق را ادامه دهیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید به خدمت در مسیر مردم عنوان کرد: اگر کسی در مسیر مردم در حال خدمت‌رسانی باشد خدا آن شخص را بالا می‌برد، ولی عده‌ای به زعم خودشان چوب لای چرخ می‌گذارند.

آذری جهرمی در ادامه عنوان کرد: دلار در ایران به کالا تبدیل شده است، از طرفی ثروت در کشور به طور یکنواخت توزیع نشده است و دهک‌های پایین جامعه دچار مشکل می‌شوند.

وی درباره ارز تک‌نرخی گفت: بعضی ارز به قیمت دولتی گرفتند، اما به دو برابر قیمت به مردم فروختند، مسؤولان اگر در این زمینه سکوت کنند خیانت به مردم و نظام اسلامی است، در باب مسائل داخلی باید با سوءاستفاده‌کنندگان با اشد مجازات برخورد شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه تصریح کرد: آن‌چه که از داخل ضربه می‌زند فساد است، نباید شعار داد، کمیته و جلسه هم جواب نمی‌دهد و باید با فساد مبارزه کرد و نباید کوتاه آمد.

آذری جهرمی در پایان مطرح کرد: ما زنده‌ایم با آرمان‌هایی که داشتیم و به بودن جمهوری اسلامی زنده‌ایم، باید در برابر وقاحت دشمن ایستادگی کرد، شرایط سخت است، اما با اعتقاد به وعده نصرت الهی درست می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها