أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۳۰۸۱
زمان انتشار: ۱۴:۵۳     ۰۷ تير ۱۳۹۷
روحانی قدر رای مردم را ندانست و بعید می‌دانم که بتواند کاری انجام دهد/تحزب در حل مشکلات کشور نقشی ندارددبیر کل حزب اتحاد ملت گفت: روحانی قدر رای مردم را ندانست و بعید میدانم در بحران فزاینده امروز کاری بتواند انجام دهد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی شکوری راد دبیر کل حزب اتحاد ملت در همایش ملی خانه احزاب اظهار کرد:کشور ما در شرایط بحران فزاینده اقتصادی قرار دارد و از سخنان دیشب رییس جمهور نیز می توان این امر را دریافت و شاید از سال ۹۶ و روی کار آمدن ترامپ مشکلات کنونی پیش بینی می شد.

وی افزود:ما با مردمی مواجهمیم که منتظر جواب چه باید کرد هستند اما مسئولیت و عاملیت کجاست؟بنده به عنوان دبیر کل یک حزب صراحتا می گویم که احزاب در حل بحران کشور محلی از اعراب ندارد.

شکوری راد تصریح کرد:ما اهالی تحزب قبال سرنوشت مردم و کشور احساس مسئولیت می کنیم و صراحتا اعلام می کنم که اعتراض های مردمی که بر پایه برنامه ریزی احزاب نباشد خطرناک خواهد بود.

دبیر کل حزب اتحاد ملت گفت: ترامپ به عنوان رییس جمهور آمریکا برای سازمان ملل و ۶-۱ تعیین تکلیف میکند و اروپایی حتی نمیتوانند شرکت های خود را مجاب به همکاری با ایران کنند.

وی ادامه داد:وضعیت اقتصادی حاکم امروز اگر ما را به نفت در برابر غذا برساند دیگر مبحث اتتخابات، حقوق شهروندی و کرامت مهم نخواهد بود.

شکوری راد خاطر نشان کرد:روحانی قدر رای مردم را ندانست و بعید میدانم در بحران فزاینده امروز کاری بتواند انجام دهد و در حال حاضر مقام معظم رهبری باید با ارائه راهکاری کشور را از مصیبت نجات دهند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها