يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۳۱۷۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۱۰ تير ۱۳۹۷
مدیر رسانه‌ای سومین جشنواره بین المللی حقوق بشر آمریکایی خبر داد:
بخش‌های رسانه‌ای سومین جشنواره بین المللی حقوق بشر آمریکایی شامل اپلیکیشن‌های موبایلی، صفحات مجازی، ایده پردازی بازی‌های رایانه‌ای و نماهنگ با استقبال بسیار خوب فعالان رسانه‌ای مواجه شده است.
به گزارش پایگاه 598، محسن معصومی ورکی مدیر رسانه‌ای این جشنواره ضمن اعلام این خبر گفت: با وجود اینکه گرایش‌های رسانه‌ای برای اولین بار در این جشنواره فراخوان شده است اما با استقبال چشگیر هنرمندان و فعالان رسانه‌ای سراسر کشور مواجه شده است. به گونه‌ای که کمیت و کیفیت قابل توجه آثار داوری و انتخاب نفرات برگزیده را بسیار دشوار و حساس نموده است.

معصومی با اشاره به اینکه گرایش اپلیکیشن‌های موبایلی، صفحات مجازی، ایده‌پردازی بازی‌های رایانه‌ای و نماهنگ دارای ابعاد بسیار تخصصی است، افزود: با وجود تخصصی بودن این گرایش‌ها، علاقمندان آثار بسیار خوبی به لحاظ کمی و کیفی در جشنواره شرکت داده‌اند. به ویژه بخش ایده‌پردازی بازی‌های رایانه‌ای با موضوع حقوق بشر آمریکایی علارغم تخصصی بودن با استقبال خوبی مواجه شده و امیدوار هستیم از برخی از آنها جهت تولید بازی رایانه ای نیز حمایت گردد.

وی همچنین در خصوص تعداد شرکت کنندگان و آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره گفت: شرکت‌کنندگان سومین دوره به دو گروه هنرمندان داخلی شامل 574 نفر با  1270 اثر و هنرمندان خارجی شامل 215 نفر شامل 611 اثر تقسیم می‌شوند که مجموعاً 1885 اثر از 789 هنرمند دریافت شده است و نسبت به دوره قبل  چه در تعداد هنرمندان و چه در تعداد آثار دریافتی رشد بیش از 50 درصد داشتیم.

معصومی همچنین از شرکت بیش از 70 نماهنگ و چندین اپلیکیشن تخصصی موبایلی در این جشنواره خبر داد که همگی با موضوع حقوق بشر آمریکایی تولید و ارائه شده‌اند.

معصومی درباره حضور هنرمندان خارجی در اختتامیه جشنواره گفت: علاوه بر هنرمندان، میزبان برخی چهره‌های ادبی و اندیشمندان خارجی خواهیم بود، آنهایی هم که امکان حضور ندارند، از طریق اسکایپ میزبانشان هستیم. البته شنیده‌ایم روحیه ضدآمریکایی برای برخی هنرمندان خارجی تبعاتی هم در پی داشته است.


اختتامیه و مراسم اهداء جوایز سومین جشنواره علمی- هنری و همایش بین المللی حقوق بشر آمریکایی با حضور مسئولین، اندیشمندان و هنرمندان داخلی و خارجی روز سه شنبه 12 تیرماه 1397 از ساعت 17:30همزمان با روز «افشای حقوق بشر آمریکایی» در تالار اندیشه حوزه هنری تهران برگزار می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها