يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۳۲۱۱
زمان انتشار: ۱۰:۴۱     ۱۱ تير ۱۳۹۷
جواد کریمی‌قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از ارسال نامه حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور به شورای نگهبان برای تصویب و تأئید هرچه سریعتر لوایح 4 گانه مرتبط با FATF خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، جواد کریمی‌قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از ارسال نامه حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور به شورای نگهبان برای تصویب و تأئید هرچه سریعتر لوایح 4 گانه مرتبط با FATF خبر داد.

وی مدعی شد روحانی رئیس جمهور و به عنوان رئیس شورای هماهنگی اقتصاد در تاریخ دوم تیرماه سال 97 بعد از به تعویق افتادن دو ماهه لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم و همچنین دیدار با مقام معظم رهبری نامه‌ای را خطاب به آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان نوشته است و در او خواسته که هرچه سریعتر سه لایحه در شورای نگهبان را سریعتر و بدون ایراد گرفتن رسیدگی کرده و همچنین کمک کند تا لایحه چهارم هم در مجلس تصویب شود تا مشکلات اقتصادی کشور هرچه زودتر حل شود.

کریمی‌قدوسی تأکید کرد: البته لایحه پالرمو پیش از این از لحاظ ترجمه مورد ایراد شورای نگهبان قرار گرفته بود که به مجلس بازگشت و اکنون هنوز ماده 1 آن که مربوط به تعریف تروریسم است در خانه ملت تصویب نشده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها