أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۳۲۱۸
زمان انتشار: ۱۰:۵۳     ۱۱ تير ۱۳۹۷
گلنوش خسروی ملی پوش فوتبال دختران از حمایت‌های فدراسیون اظهار رضایت کرد و گفت: امید زیادی به صعود از مرحله گروهی رقابت‌های آسیایی داریم.
به گزارش پایگاه 598، ملی پوش فوتبال زیر ۱۹ سال بانوان در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره وضعیت و شرایط تیم پیش از حضور در مرحله مقدماتی رقابت‌های آسیایی گفت: پیش از حضور در مسابقات با هماهنگی خسرویار و فدراسیون فوتبال مخصوصا صوفی زاده (نایب رئیس بانوان) به دو تورنمنت سوچی و ایتالیا اعزام شدیم. فرصت زیادی برای آمادگی در تورنمنت سوچی نداشتیم اما موفق شدیم بازی‌های خوبی ارائه دهیم.

او در ادامه به تورنمنت ایتالیا اشاره کرد و افزود: در ایتالیا نیز به دلیل اینکه تیم زیر ۱۷ سال حضور داشت، تغییر زیادی نسبت به تیم حاضر داشتیم. برخی از بازیکنان شاید حدود ۲ جلسه تمرین داشتند و تنها یک اردو زمان آماده سازی داشتیم. تیم‌های آمریکا، ایتالیا و اسلوونی در این تورنمت حاضر بودند که در این تورنمنت نیز عملکرد خوبی داشتیم.

ملی پوش فوتبال زیر ۱۹ سال فوتبال بانوان در ادامه با اشاره به اهمیت حضور در تورنمنت‌ها خاطر نشان کرد: هدف اصلی ما تنها حضور در این تورنمنت‌ها نبود، هدف اصلی ما درخشش در آسیا است. مطمئن هستم در مرحله مقدماتی رقابت‌ها می توانیم بسیار خوب ظاهر شویم و از گروهمان صعود کنیم.

خسروی با اشاره به موفقیت‌های فوتسال افزود: حمایت‌ها از فوتسال نتیجه داد؛ ان شاءالله که در فوتبال نیز نتیجه می دهد. زمانی که تیم ملی در جام جهانی خوب بازی کرد مردم خوشحال شدند، همینطور پس از قهرمانی دختران فوتسالیست مردم استقبال خوبی از آنها کردند. ما نیز هیچی از آنها کم نداریم و می توانیم پرچم ایران را به اهتزاز در آوریم. به خودمان امید داریم و دوست داریم در چنین سطحی بازی کنیم، این شدنی است.

وی درباره حضور خسرویار در ترکیب کادرفنی نیز گفت: خسرویار قبلا در کادر فنی زیر ۱۴ سال حضور داشت. در اینکه او یکی از بهترین مربیان است شکی وجود ندارد. خسرویار می توانست در آمریکا بماند و فعالیت کند اما او ایران را انتخاب کرد، ما نیز باید طوری کار کنیم که حق خسرویار است و او از ما راضی باشد. خسرویار تیم ایران را انتخاب کرد تا به حقمان برسیم و همه بدانند که حجاب مشکلی برای ما نیست و ما می توانیم موفق شویم. امیدوارم با تلاش هایمان بتوانیم پاسخ زحمات او را بدهیم. انتخاب خسرویار در روحیه ما نیز بسیار تاثیر گذار بود. سعی ما بر این است تا جواب انتخاب خسرویار و حمایت‌های فدراسیون را دهیم.

گلنوش خسروی در پایان از حواشی اردوی گذشته درباره لباس ملی پوشان نیز گفت: هیچ مشکل خاصی وجود نداشت. هر بازیکنی در هر جای ایران حق حضور در اردوی تیم ملی را دارد و بازیکنان حاضر در اردو انتخابی از لباس موجود استفاده می کنند. اسراف است اگر در هر اردو به بازیکنان  حاضر لباس بدهند. فدراسیون بهترین کار را کرد. مسئولان لباس‌ها را در بهترین شرایط رفو، تمیز و نگهداری می کنند و در مرحله بعد به بازیکنان تحویل می دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها