يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۳۲۳۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۶     ۱۱ تير ۱۳۹۷
به بهانه مصاحبه عجیب حجتی کرمانی با جماران؛
طنز نوشت پایگاه 598

طنز نوشت پایگاه 598 - محمد کوره پز//


جناب آقای حجتی کرمانی البته از وقتی شما به «سیب‌زمینی» می‌گفتید «دیب‌دمینی»، اصلاح‌طلب بوده‌اند. اما خب اصلاح‌طلب بودن باعث نمی‌شود که آدم سردی-گرمی یا شکر-نمک نخورد و بعضی حرف‌ها را با بعضی حرف‌ها نزند! کدام حرف‌ها؟ مثلا این:

ایشان در مصاحبه با سایت جماران فرموده‌اند: «تنها راه برون رفت ما از مشکلات، آشتی ملی است؛ عفوعمومی، همه کنار هم باشند، توبه از گذشته و گناهانی که در مورد علماء از جمله آقایان هاشمی رفسنجانی و خاتمی مرتکب شدیم. آنها را به صف انقلاب بیاوریم. البته آنها هستند و ما بی‌دلیل آنها را جدا می‌دانیم!»

خدا شاهد است ما توی کف همین جملات بودیم که ایشان مهلت ندادند و با آرپی‌جیِ جمله بعدی، برجک ما را پراندند: «مخالفین دولت در این شرایط هیچ فرقی با خوارج ندارند و قابل اصلاح نیستند!»

بنا به نظر کارشناسان، از این جملات می‌توان نتیجه گرفت که:

1- ما باید با هم آشتی کنیم. اما چون نمی‌توانیم با منتقدین دولت آشتی کنیم بهتر است اول خودمان با خودمان آشتی کنیم! بلکه بشود این وسط یک گلی هم به سر اقتصاد گرفت.

2- مشکلات اقتصادی ارتباط مستقیمی با مرحوم هاشمی و خاتمی دارند! یعنی شما از اینها حلالیت بگیر آنها درست می شوند!

3- نرخ سکه و ارز ناشی از گناهان ماست. منتها بعضی گناهان خیلی گناه خاصی نیستند و زود بخشیده می‌شوند (مثل دادن ارز 4200 تومانی به نورچشمی‌ها) بعضی‌ها هم اصلا بخشیده نمی‌شوند (مثلا اینکه به بعضی‌ها گفتید نمی‌شود انتخابات 88 را ابطال کرد!)

4- آقای خاتمی در صف انقلاب هستند. حالا اینکه زنگ را زده‌اند و ایشان یک مقدار دیر رسیده دلیل نمی‌شود که بگوییم برو با ولی‌ات بیا! شما این دفعه را به بزرگواری خودتان ببخشید ایشان دیگر دیر نمی‌آید!

5- همه باید کنار هم باشیم. ولی چون همه‌مان در این «برهه حساس» جا نمی‌شویم آقای حجتی و رفقای‌شان در قسمت «دلبر» بایستند و ما هم برویم آن طرف کنار »دیو» بایستیم! شلوغ هم نکنید صف‌ها به هم می‌خوره.

6- مخالفین دولت، دشمن پیغمبرند! ... ساکت! اسم می‌برم ها!

7- خوارج از زمان صدر اسلام به دنبال نظرات گمراه‌کننده‌ای نظیر مقام‌سازی اقتصاد و عدم اتکا به برجام و ... بوده اند. شکر خدا هنوز موفق نشده‌اند. تازه زبون انگلیسی‌شون هم برای ارتباط با دنیا خوب نیست نفله‌ها. ترم قبل هم تجدید شدن.

8- ما منتقدین دولت به دلیل نگارش متن فوق ثابت کردیم قابل اصلاح نیستیم (یه چیزی توی مایه‌های دیوونه زنجیری!) لذا قبل از اینکه ضرری به کسی برسانیم آقا پرونده اینا رو بده برن مدرسه دیگه!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
ارسال نظرات
عباس گودرزی
-
۱۲:۴۹ - ۱۱ تير ۱۳۹۷
۱
۰
سلاماحتمالا این آقا باید سیر بخوردشاید سردی او را گرفته که فکر می کند مشکل اقتصادی با ارتباط با سران فتنه قابل حل است البته شاید هم اینان بخاطر دسترسی به بیتالمال دلار و سکه های فراوانی ذخیره کرده اند و بعد از حصر به کار تجارت و ارئه به بازار باعث کاهش نابسامانی اقتصادی شوند چون احتمالا مصوب این آشوب خود و دوستانشان هستند .
پاسخ
ناشناس
United States
۱۴:۱۳ - ۱۱ تير ۱۳۹۷
۰
۰
هروقت نظر شمارو خواستیم خبر میدیم تا اون موقع لطفا دوغتو بنووووش
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۵ - ۱۱ تير ۱۳۹۷
۰
۱
دو سه ماه بعد از انتخاب آقای احمدی‌نژاد که خیلی ما را ناراحت کرد، به منزل آقای هاشمی رفتم. وقتی وارد شدم بی‌اختیار شروع به گریه کردم. برای ظلمی که به آقای هاشمی شده بود. دست مرا گرفت و پرسید چرا گریه می‌کنی؟ مرا کنار خودش نشاند. گفتم من از این ظلمی که به شما شده است ناراحت شده‌ام. تو کجا و احمدی‌نژاد کجا؟ چرا باید به شما این ظلم بشود؟ اما وقتی حالم سرجایش آمد گفتم «این انتقام خداست». تو در مجلس با بازرگان آنطور رفتار می‌کردی.
پاسخ
منصف
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۳ - ۱۳ تير ۱۳۹۷
۱
۰
سلام
امام حسين عليه السلام فرمودند : دين ، لقلقه زبان مردم است و موقع امتحان ، ديندار واقعي مشخص ميشود .
آقاي حجتي ، حمايت آقاي هاشمي بعنوان يك كارشاس ديني از پسرش كار درستي بود؟!
عمل آقاي كروبي بعنوان يك انقلابي روحاني ضربه به انقلاب اسلامي نبود ؟!
انصاق تان كجاست ؟!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها