أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۳۴۷۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۲     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
تجهیز مدارس به زمین چمن مصنوعی برای مدارس پسرانه و زمین بازی گرانول برای مدارس دخترانه، برگزاری کارگاه آموزش مفاهیم بیمه به والدین و آموزش مفاهیم بیمه از طریق بازی به دانش آموزان از برنامه های بیمه معلم در طرح "تحصیل بدون آسیب" است.

به گزارش پایگاه 598، روابط عمومی بیمه معلم گزارش میدهد،،،

در طرح "تحصیل بدون آسیب" با شعار "معلم حواسش هست"، بیمه معلم با ایجاد فضای ایمن در مدارس از آسیب های احتمالی دانش آموزان حین فعالیت و ورزش میکاهد. سالانه بسیاری از دانش آموزان در مدارس، هنگام بازی و ورزش آسیب می بینند. بسیاری از مدارس ایران، زمین های بازی استاندارد ندارند و همین امر باعث می شود زنگ ورزش، گاهی تلخ و دردناک باشد. بیمه معلم در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی خود و با رویکردی خلاقانه در طرح "تحصیل بدون آسیب" زمین های بازی را با چمن استاندارد تجهیز و نوسازی می کند تا دانش آموزان کمتری آسیب ببینند.

تجهیز مدارس به زمین چمن مصنوعی برای مدارس پسرانه و زمین بازی گرانول برای مدارس دخترانه، برگزاری کارگاه آموزش مفاهیم بیمه به والدین و آموزش مفاهیم بیمه از طریق بازی به دانش آموزان از برنامه های بیمه معلم در طرح "تحصیل بدون آسیب" است. همچنین بیمه معلم در انجام مسئولیت اجتماعی خود به تجهیز مدارس مناطق کمتر بهره مند به وسایل سرمایشی و ارائه لوازم ورزشی به دانش آموزان می پردازد. این برنامه ها در سطوح مختلف برگزار می شوند. در فاز اول 390 مدرسه، 150 هزار دانش آموز و 58 هزار خانوار تحت پوشش بیمه معلم قرار خواهند گرفت.

و در پایان سال تحصیلی لیگ بیمه معلم برای استعدادیابی در رشته های ورزشی برگزار و از دانش آموزان مدارس سراسر کشور برای شرکت در آن دعوت به عمل می آید.

این طرح در شبکه های اجتماعی نیز مطرح و از عموم مردم برای پیوستن به آن دعوت شده است. به طوری که در ازای 200 حمایت مردمی (رایگان)، یک زمین بازی بیشتر در مدرسه برای دانش آموزان تجهیز می شود.

عموم مردم می توانند با مراجعه به سایت مرتبط با این طرح و نوشتن اسم خود و کلیک روی دکمه "حمایت می کنم"، نام خود را به عنوان حامی طرح "تحصیل بدون آسیب" روی یک پلاک ثبت کنند. این پلاک در کنار زمین بازی یکی از مدارس نصب خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها