أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۳۵۳۶
زمان انتشار: ۱۱:۴۹     ۱۸ تير ۱۳۹۷
هشدار مقامات نظامی صهیونیست
با افزایش هراس مقامات رژیم صهیونیستی از وقوع جنگی بزرگ در منطقه، کارشناسان نظامی این رژیم ادعا می‌کنند که حماس با افزایش تمرینات نظامی، در حال آماده شدن برای این درگیری است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، مقامات دستگاه‌های امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی با تکرار هشدارها درباره احتمال وقوع جنگی بزرگ در منطقه، ادعا می‌کنند رزمندگان جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در حال آماده‌سازی خود برای آغاز نبردی دیگر با آنها هستند.

شبکه خبری «کان» به نقل از کارشناسان و مقامات نظامی رژیم صهیونیستی گزارش داد که حماس تمرینات نظامی نیروهای خود را برای درگیری احتمالی جدید با اسرائیل افزایش داده است.

در حالی که چند روز قبل، ارتش رژیم صهیونیستی بازهم سامانه‌های پدافند موشکی «گنبد آهنین» در نزدیکی مرز نوار غزه مستقر کرده، رسانه‌های اسرائیلی ادعا می‌کنند حماس نیز رزمندگان خود را در مرزهای جنوبی اراضی اشغالی فلسطین به حالت آماده‌باش درآورده است.

روزنامه «جروزالم پست» استقرار نیروهای حماس را در مکان‌هایی که طی دو ماه قبل شاهد برگزاری تظاهرات‌های گسترده راهپیمایی بازگشت بود، نشانه‌ای از تمایل این گروه به اعمال کنترل مجدد روی مناطق نزدیک به شهرک‌های صهیونیست‌نشین دانست.

طی چند هفته اخیر تنش‌ها بین تل‌آویو و گروه‌های مختلف در همسایگی فلسطین اشغالی از جمله دولت سوریه، حزب‌الله و حماس و همچنین نگرانی دستگاه‌های امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی از احتمال وقوع جنگ تمام عیار با گروه‌های مقاومت در منطقه افزایش یافته است.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد که درپی افزایش نگرانی‌ها از موشک‌باران اراضی اشغالی توسط گروه‌های مقاومت منطقه‌، پدافند موشکی سه لایه این رژیم شامل گنبد آهنین، فلاخن داوود و پیکان 3 طی روزهای اخیر در پایگاه پالماخیم در سواحل مدیترانه مورد آزمایش قرار گرفته‌اند. (جزئیات بیشتر)

حدود دو هفته قبل نیز (23 خرداد) نیروی هوایی این رژیم از موشک فراصوت جدیدی به نام «خشم» (Rampage) رونمایی کرد که با نصب شدن روی جنگنده‌ها، قابلیت نابود کردن اهداف دقیق و مهم در مناطق خارجی را دارند. (جزئیات بیشتر)

بامداد امروز (دوشنبه) نیز خبرگزاری دولتی سوریه «سانا» گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با تجاوز مجدد به حریم هوایی این کشور، پایگاه تی4 را هدف حملات موشکی قرار داده‌اند. سامانه‌های پدافند موشکی سوریه نیز فعال شده و ضمن ساقط کردن تعدادی از موشک‌ها، یکی از جنگنده‌های این رژیم را نیز هدف قرار داده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها