أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۳۵۶۵
زمان انتشار: ۰۹:۵۲     ۱۹ تير ۱۳۹۷
به بهانه پخش گزارشی مشکوک از رسانه‌ی ملی!
اولویت برخورد قضایی با چند دختر و رسانه‌ای کردنش با آن شرایط و فضاحت از نظر نوع تولید برنامه (دکور، نور، میکس و مونتاژ، موسیقی و...) را چه کسی تعیین کرده است؟ آیا این اقدام، نشان‌دهنده نداشتن هوش رسانه‌ای متولیان دستگاه قضایی و صداوسیما است یا برعکس، سودبرندگان از این فضا، به خاطر هوش سرشارشان این‌گونه عمل می‌کنند؟!
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه 598، انتشار ویدئوی بازجویی و اعترافات دختران رقاص، در فضای فعلی جامعه، با وجود فشارهای اقتصادی بر روی مردم و جولان مفسدان اقتصادی و وضع کسب و کار و بازار لحظه‌ای و شکننده ارز و طلا و مسکن و خودرو و... مخاطبان را دچار دوگانگی در نوع برخورد با مظاهر و مصادیق فساد توسط قوه قضاییه کرده است.

تا یکی دو روز قبل از انتشار گزارش بازجویی و اعترافات دختران اینستاگرامی، موضوع داغی که خوراک رسانه‌ها و عملیات‌روانی دشمن را تأمین می‌کرد، موضوع وضعیت آب خرمشهر و آبادان بود که با تلاش شبانه‌روزی قرارگاه خاتم الانبیاء پروژه بزرگ آبرسانی غدیر، پیش از موعد مقرر تکمیل و این مشکل تا حد بسیار زیادی حل شد و دقیقاً وقتی آرامش در حال برگشت به فضای احساسی مردم و رسانه‌ها بود، آن گزارش سیاه و البته مشکوک، از رسانه‌ی ملی! پخش شد.

چند سوال:

-دستگیری این دختران یک ماه پیش انجام شده و آن گزارش هم قطعاً همان وقت تهیه شده، ولی چرا این موضوع حالا باید رسانه‌ای می‌شد؟ چه کسانی از ملتهب نگه داشتن فضای روانی جامعه و رسانه‌های اجتماعی سود می‌برند؟

-اولویت برخورد قضایی با چند دختر و رسانه‌ای کردنش با آن شرایط و فضاحت از نظر نوع تولید برنامه (دکور، نور، میکس و مونتاژ، موسیقی و...) را چه کسی تعیین کرده است؟

-آیا این اقدام، نشان‌دهنده نداشتن هوش رسانه‌ای متولیان دستگاه قضایی و صداوسیما است یا برعکس، سودبرندگان از این فضا، به خاطر هوش سرشارشان این‌گونه برنامه‌ریزی و عمل می‌کنند؟!

-آیا رسانه‌ای کردن این موضوع در حال حاضر به صلاح بود، یا اینکه این اتفاق، یک برنامه‌ریزی حساب شده برای استمرار التهاب در جامعه است؟! در پایان: این موضوع که آیا در کل، پخش این گزارش و اعترافات و ریختن آبروی آنها شرعی است یا نه، خود حدیث دیگریست!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۹
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۸ - ۱۹ تير ۱۳۹۷
۲
۰
به نظرم این مساله اصلا نباید رسانه ای میشد... این دختر خانم اشتباهی رو مرتکب شده، اما مثلا منه نوعی اصلا اطلاعی از این موضوع نداشتم... اما صدا و سیما این مساله رو عمومی کرد... از طرف دیگه این دختر علی رغم کار اشتباهش، فقط 17 سال داره و میشه این کارش رو به حساب ایام نوجوانی و جوانی گذاشت، اما اینکه بیایم مثل یک قاتل تصویری مخوف ازش جلوه بدیم و مثل بازجویی های امنیتی باهاش رفتار کنیم صحیح نیست... بهتر بود که مسوولین از طریق هشدار به خانواده این دختر و خود دختر، مساله رو فیصله می دادن...
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۷ - ۱۹ تير ۱۳۹۷
...
دزدیدن عفت و حیا هم خیلی خطرناکتر از دزدیدن پول است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۴ - ۱۹ تير ۱۳۹۷
۱
۰
خطر این افراد برای جامعه از خطر اختلاس کنندگان به مراتب بیشتر است.
چون پول و سکه و ارز را می شود جبران کرد. می شود دوباره ثروت تولید کرد.
اما وقتی عفت و حیا از جامعه ای رفت و وقتی نسلی به فساد کشبده شد و
خانواده ها از هم فروپاشید و نسل فرزندان طلاق و حتی فرزندان نامشروع شکل
گرفت دیگر راهی برای جبران وجود ندارد.
واستقم كما امرت ولا تتبع أهواءهم
چنانکه مأموری پایداری کن و پیرو هوای نفس مردم مباش ( سوره شوری آیه 15)
قوه قضاییه و نظام محکم در مقابل این عوامل فساد و افرادی که برایشان دل
می سوزانند بایستد و آنها را به حکم افساد فی الارض اعدام کند و بداند

تنها افرادی که هرگز دادگاههای خانواده را ندیده اند و صدای ناله
دلخراش فرزندان طلاق را نشنیده اند می توانند بگویند خطر این جریان فحشا
کمتر از اختلاس کنندگان است.




یک سوال ساده:
الان بیشترین سرمایه گذاری رسانه ای و تبلیغاتی دشمن روی مساله اقتصاد
یران است و یا روی مساله بی عفت کردن جوانان و مخصوصا زنان؟
آنقدر که به حجاب حمله می کنند که به خود ولایت فقیه حمله نمی کنند!
همین مساله نشان می دهد که اولویت واقعی کجا است.
اورانیوم را می شود دوباره غنی کرد . موشک را هم می شود دوباره ساخت.
اختلاس را هم می شود بر گرداندند.
اما خالی شدن مغز جوانان و تبدیل شدن جامعه به مجموعه ای از خوکهای انسان
نما دیگر قابل جبران نیست.





مبارزه با مفاسد اخلاقی به مراتب مهمتر از مبارزه با مفسد اقتصادی است.
مردمی که بی اخلاق و فاسد شوند به مفسدان اقتصادی و حامیان آنها را رای
تکراری می دهند
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۱۳ - ۱۹ تير ۱۳۹۷
اقدام صدا و سیما نه تنها به قول شما جلوی بی عفتی و بی حیایی رو نمیگیره بلگه همه سعی خواهند کرد اون فیلم ها رو ببینند یکم باهوش تر باشید اینا فقط هدفشون سرگرم کردن مرده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۱ - ۲۰ تير ۱۳۹۷
به ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
با این اتوضیح شما هیچ گاه با هیج مجرمی نباید برخورد شود چون عده ای کنجکاو می شوند از او تقلید کنند!
ما باید به وظیفه خود عمل کنیم. هر چند البته صدا و سیما بهتر می توانست عمل کند اما در اصل لزوم مبارزه با این مظاهر فحشا و خرد کردن آنان در جامعه هیچ شکی وجود ندارد
ناشناس
-
۱۲:۰۷ - ۱۹ تير ۱۳۹۷
۱
۱
به نظر من میخوان جامعه رو با مسائل جزئی مثل این سرگرم کنن تا کسی نگه چرا این همه اختلاس ؟ چرا این همه گرانی؟ چزا این همه بدبختی؟ والا ی دختر نوجوان تو صفحه اینستاگرامش ی فیلم گذاشته دلیلی برای این همه سر و صدا وجود نداشت!!!!!!!
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۹ - ۲۰ تير ۱۳۹۷
بی شک فرهنگ برای شما بی ارزش است و نمی فهمید وقتی فرهنگ فاسد شد مردم رقاص و عیاش به خاطر کنسرت به اختلاس گران رای می دهند.
صبور
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۹ - ۱۹ تير ۱۳۹۷
۲
۰
من به عنوان یک کارشناس و مشاور خانواده نظرم این استکه اصل اینکه دشمن با تمام قدرت بر علیه خانواده و از هم پاچیدن خانواده وارد میدان شده و باید متولیان امر در این مورد حساسیت های خود را بروز درند . ولی مسئله زمان پخش این برنامه با شرایط حاکم بر اقتصاد و اختلاس و بحث سکه و ارز به نظر می رسدباید بیشتر دقت می شد .
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۶ - ۱۹ تير ۱۳۹۷
۰
۰
به قدری تساهل صورت گرفته که اگر برخوردی هم شود به جای این که تائید کنند و یا نقد که چرا دیر برخورد شده است می گویند چرا حالا؟بی حیایی تا آن جا پیش رفته که یکی از اعضای خانم شورای شهر تهران با وقاحت پیشنهاد می کند برای جذب گردشگر ، به مناطق آزاد کشور مجوز کشف حجاب داده شود.فرانسه با فلز برج ساخته چه مقدار از بابت همین برج ایفل گردشگر مسلمان و غیرمسلمان جذب کرده ، مفاخر گذشته ما چه آثار نابی را به جا گذارده اند؟ این خانم از نخبگان کمک نمی خواهد راحت ترین راه که خانمانسوزترین راه است را پیشنهاد می دهد ادامه راه رضا خان.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها