يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۳۵۹۲
زمان انتشار: ۱۴:۱۵     ۱۹ تير ۱۳۹۷
شرکت توزیع نیروی برق تهران به دنبال خاموشی‌های روز‌های گذشته و افزایش درجه حرارت اطلاعیه‌ای را در چهار دوره زمانی برای خاموشی‌های امروز تهران منتشر کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، براساس اطلاعیه منتشر شده از ساعت ۱۱ تا ۱۸ امروز در مناطق مختلف تهران شاهد خاموشی‌های احتمالی دو ساعته در صورت رعایت نکردن صرفه‌جویی توسط مشترکان هستیم که در نقشه محدوده این خاموشی‌ها نشان داده شده است.

گفتنی است که در روز ۱۷ تیرماه نیز جدولی برای اطلاع‌رسانی خاموشی‌های تهران منتشر شد و این شرکت از مشترکان پایتخت‌نشین خواست که با ۱۰ درصد صرفه‌جویی در ساعات اوج مصرف ۱۲ الی ۱۷ و ۲۰ الی ۲۳ و انتقال مصارف غیرضروری به دیگر ساعات مجموع صنعت برق را در تامین برق پایدار یاری کنند.
 
۴ دوره زمانی برای خاموشی در تهران اعلام شد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها