أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۳۵۹۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۱۹ تير ۱۳۹۷
اسپانسر می‌گوید مهران مدیری و محمدرضا گلزار نباشند این هزینه را انجام نمی‌دهد. مگرنه تلویزیون علاقه‌ای اختصاص چنین دستمزد‌هایی به مهران مدیری و محمدرضا گلزار ندارد. اگر مهران مدیری و گلزار هم نیایند چنین پولی اختصاص نمی‌دهند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمدحسین لطیفی گفت: من یکی از چیز‌هایی که به ضیاء الدین دری گفتم این بود که در سریال «کلاه پهلوی» وقتی درباره حجاب حرف می‌زنی و بازیگران جلوی دوربین درباره آن حجاب اصیل دیالوگ می‌گویند نمی‌تواند آن تأثیرگذاری را بر روی مخاطب داشته باشد، چون به هر حال آن‌طور که بایسته و شایسته باشد آن بازیگر خانم به چنین ابعادی از حجاب اعتقادی ندارد. ولی همین الان حاضرم قسم بخورم به محمدرضا گلزار و بهرام رادان یک کار جنگی دفاع مقدس عجیب و غریب پیشنهاد کنم برای بازیگری در آن کار تخفیف جانانه هم می‌دهند؛ همه این بچه‌ها به دفاع مقدس اعتقاد دارند. به خود من گفتند دوست دارند و آرزویشان بازی در چنین کار‌هایی است. در واقع قصه دفاع‌مقدسی که به دل بنشیند. اما در خصوص سلبریتی‌های حال حاضر تلویزیون ما که یک منافع مشترکی در میان است.

اسپانسر می‌گوید مهران مدیری و محمدرضا گلزار نباشند این هزینه را انجام نمی‌دهد. مگرنه تلویزیون علاقه‌ای اختصاص چنین دستمزد‌هایی به مهران مدیری و محمدرضا گلزار ندارد. اگر مهران مدیری و گلزار هم نیایند چنین پولی اختصاص نمی‌دهند. البته کنداکتور تلویزیون تنوع پیدا می‌کند و مخاطبین هم استقبال خوبی دارند. در واقع منافع مشترک به واسطه وجود این پارامترها، کنار هم قرار می‌گیرند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها