يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۳۶۳۴
زمان انتشار: ۱۱:۴۴     ۲۰ تير ۱۳۹۷
کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی ۵ لحظه برتر تیم های آسیایی را در این دوره از رقابت ها اعلام کرد که مهار پنالتی کریستیانو رونالدو برترین بازیکن جهان از سوی علیرضا بیرانوند، یکی از این اتفاق ها بوده است.

به گزارش پایگاه 598، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا ۵ لحظه برتر تیم های آسیایی را در این دوره از رقابت ها اعلام کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از AFC، در این دوره از رقابت‌های جام جهانی، ۵ تیم آسیایی در جام جهانی حاضر بودند که در این بین تنها ژاپن بود که به دور دوم راه یافت و با شکست برابر بلژیک از این دوره از رقابت ها کنار رفت.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی ۵ لحظه برتر تیم های آسیایی را در این دوره از رقابت ها اعلام کرد که مهار پنالتی کریستیانو رونالدو برترین بازیکن جهان از سوی علیرضا بیرانوند، یکی از این اتفاق ها بوده است.

مهارپنالتی رونالدوتوسط بیرانوند؛یکی از۵لحظه تاریخی آسیاشد

در توضیح سایت AFC آمده است: داستان زندگی علیرضا بیرانوند یکی از داستان هایی بوده که در طول جام جهانی منتشر شد و خیلی ها را نسبت به این دروازه‌بان آگاه کرد. داستان زندگی سخت علیرضا بیرانوند قبل از شهرت، خیلی گویا و واضح و دل گرم کننده است. از بی خانمان بودن در خیابان های تهران تا تاثیری بزرگ در جام جهانی. تیم ملی پرتغال در دقیقه ۵۳ برابر ایران صاحب یک ضربه پنالتی شد که می توانست برتری پرتغال را دو برابر کند، ولی بیرانوند این پنالتی را مهار کرد. این لحظه، که باعث شد ایران بتواند گل تساوی را در دقایق پایانی به ثمر برساند، مزد سالها تلاش این بازیکن برای رسیدن به بهترین جایگاه بوده است.

در این بین شکست دادن آلمان از سوی کره جنوبی در صدر این لحظات آسیایی جام جهانی است که کاملا غیر قابل انتظار بوده است. شکستی که باعث شد آلمان از جام جهانی کنار برود. حضور دانیل ارزانی که جوانترین بازیکن این دوره از رقابت ها در جام جهانی بوده است، برتری عربستان برابر مصر در آخرین دیدار خود در جام جهانی و صعود ژاپن به دور دوم جام جهانی از دیگر اتفاق های برتر آسیایی ها در جام جهانی بوده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها