يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۳۶۳۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۲۰ تير ۱۳۹۷
ذوب‌آهن برای انتقال تبریزی به استقلال یک گام به جلو برداشت و نشان داد موافق این انتقال است.باشگاه ذوب آهن تنها در صورتی که باشگاه استقلال مبلغ مورد نظر را بدهد به مرتضی تبریزی اجازه جدایی می دهد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تابناک ورزشی، باشگاه استقلال از مدت ها قبل به دنبال جذب مرتضی تبریزی بود اما سعید ‌آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن صراحتا اعلام کرد تبریزی را به استقلال نمی فروشد. با این حال ظاهرا بعد از تغییر و تحول در کادرفنی ذوب آهن و همچنین پافشاری استقلال برای جذب این بازیکن، باشگاه ذوب آهن اکنون به مهاجم خود برای جدایی چراغ سبز نشان داده و احتمال جدایی مرتضی تبریزی از ذوب آهن وجود دارد.
مدیران باشگاه ذوب آهن برای جدایی تبریزی و انتقالش به استقلال فقط یک شرط گذاشته اند مبلغ مورد نظرشان که مبلغ کمی هم نیست از سوی استقلال پرداخت شود. تبریزی یک فصل دیگر با ذوب آهن قرارداد دارد و برای جدایی از این تیم باشگاه استقلال باید حسابی دست به جیب شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها