أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۳۶۴۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۲۰ تير ۱۳۹۷
پست اینستاگرامی محمد علی آهنگران به مذاق فعالان ضدانقلاب که از ایران خارج شده و در دیگر کشورها علیه جمهوری اسلامی فعالیت می کنند خوش نیامد و موجب حمله به وی در فضای مجازی شد.
به گزراش سرویس فرهنگی 598، اخیرا یکی از چهره های فعال اصلاح طلب در اینستاگرام، دچار اختلاف شدیدی با اپوزیسیون خارج نشین شده است.

 

ماجرا از اینجا آغاز شد که "محمدعلی آهنگران" با انتشار تصویری از دیوار نویسی در سوریه، نوشت: «وطن هتل نیست که اگر از خدماتش ناراضی بودیم ،آن را ترک کنیم ما اینجا خواهیم ماند».

 

وی در این پست اینستاگرامی می افزاید: «در هرجا غیر از ایران ساکن شویم مستاجریم. باید بمانیم و ایران را با همه مشکلات و سختی هایش بسازیم...»

 

این پست به مذاق فعالان ضدانقلاب که از ایران خارج شده و در دیگر کشورها علیه جمهوری اسلامی فعالیت می کنند خوش نیامد.

 

در همین زمینه، امید دانا شدیدا به محمد علی آهنگران حمله کرده و گفته، کشور برای امثال تو واقعا هتل است و از همه امکانات برخوردارید اما ما در اینجا به مبارزه ادامه می دهیم.

 

پس از آن، واکنش های عناصر ضدانقلاب به ویژه سلطنت طلبان موجب عصبانیت آهنگران شد و وی در پست های بعدی خود به تخریب آنان پرداخت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها