أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۳۶۸۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۰     ۲۱ تير ۱۳۹۷
نگرانی‌های هواداران استقلال در فصل نقل و انتقالات ادامه دارد.
به گزارش پایگاه 598، با جدا شدن امید ابراهیمی از باشگاه اسقلال تهران، آبی پوشان پایتخت هنوز نتوانسته‌اند با دو بازیکن خارجی خود هم به توافق قطعی برسند و همین امر موجب نگرانی هواداران این تیم شده است.

روز گذشته خبری در رسانه‌ها متشر شد مبنی بر اینکه سرور جپاروف هافبک ازبکستانی استقلالی‌ها مورد توجه باشگاه سپاهان اصفهان قرار گرفته است. البته سپاهانی که سهمیه لیگ برتری آن‌ها پر شده است، هر گونه مذاکره با جپاروف را تکذیب کرده‌اند. جپاروف هم در واکنش به خبر منتشر شده در مورد پیشنهاد باشگاه سپاهان گفت: «به احترام هواداران استقلال کمی صبر می‌کنم. منتظر هستم تیام قرارداد خودش را ببندد تا من هم قیمتم را به مسوولان باشگاه استقلال اعلام کنم».
منبع: روزنامه خبر ورزشی
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها