يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۳۷۱۹
زمان انتشار: ۱۳:۳۴     ۲۲ تير ۱۳۹۷
فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: اختلاف بر سر پارکینگ در شهرستان ماهشهر سبب کشته شدن یک نفر شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان در تشریح جزئیات یک فقره قتل طی روز گذشته، 21 تیرماه در یکی از محلات شهرستان ماهشهر بیان داشت: اختلاف 2 همسایه بر سر پارکینگ سبب اوج گرفتن مشاجره بین دو طرف دعوا شد.

وی به تیراندازی یکی از طرفین دعوا با استفاده از اسلحه شکاری به سوی مرد همسایه اشاره و تصریح کرد: ماموران انتظامی بلافاصله پس از دریافت گزارش درگیری به محل مذکور اعزام شدند.

سردار عباس زاده اذعان داشت: در بررسی های اولیه توسط ماموران انتظامی شهرستان ماهشهر مشخص شد فرد مجروح پس از انتقال به بیمارستان به علت جراحات وارده فوت کرده و قاتل از محل وقوع جرم متواری شده است.

این مقام ارشد انتظامی به تلاش ها و اقدامات پلیسی ماموران انتظامی اشاره و اظهار کرد: پس از شناسایی محل اختفای قاتل و سپس هماهنگی با مرجع قضائی موفق شدند قاتل به هویت "ح - الف" را در کمتر از 2 ساعت در مخفیگاهش دستگیر کرده و یک قبضه اسلحه شکاری که در قتل از آن استفاده شده بود را کشف و ضبط نمایند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان به اعتراف قاتل در تحقیقات پلیس به قتل ارتکابی اشاره کرد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها