أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۳۸۱۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۶     ۲۴ تير ۱۳۹۷
مقامات محلی ولایت فراه افغانستان از سقوط یک قرارگاه ارتش ملی افغانستان در این ولایت به دست طالبان خبر دادند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از افق، «داد الله قانع» عضو شورای ولایتی فراه اعلام کرد که قرارگاه ارتش ملی افغانستان در شهر «بالابلوک» این ولایت، به دست طالبان سقوط کرده است.

وی افزود که طالبان تجهیزات جنگی این قرارگاه را با خود برده است. تاکنون، اما از تلفات نیرو‌های دولتی و طالبان اطلاعاتی در دست نیست.

در همین حال، «ناصر مهری» سخنگوی والی فراه به خبرگزاری افق گفت که شب گذشته درگیری شدید در منطقه «دیزک» شهر بالابلوک بین طالبان و نیرو‌های امنیتی افغانستان، جریان داشته است.

وی هشدار داد اگر دولت افغانستان در راستای سرکوب مخالفان مسلح این کشور برنامه جدی روی کار نگیرد، سقوط این ولایت به دست طالبان به دور از امکان نخواهد بود.

این درحالی است که روز پنجشنبه حوزه پنجم امنیتی شهر فراه نیز به دست طالبان سقوط کرد. در سال جاری همچنین طالبان توانست که کنترل شهر فراه را برای چندین ساعت به دست گیرد.
فراه از جمله ولایت‌های ناامن در غرب افغانستان است و طالبان هم اکنون در بخش‌هایی از این ولایت حضور فعال دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها