امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۴۳۸۱۱
زمان انتشار: ۱۱:۵۶     ۲۴ تير ۱۳۹۷
داماد بازداشت شد؛
ارتش رژیم صهیونیستی به یک مراسم نامزدی در کرانه باختری یورش برده و داماد را بازداشت کرد. همزمان موج جدید حملات هوایی به غزه انجام گرفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از الیوم السابع، نیرو‌های اشغال‌گر رژیم صهیونیستی به مراسم نامزدی قسام فریحات، جوان فلسطینی در شمال کرانه باختری یورش بردند.

شاهدان عینی در این‌باره گزارش دادند، نیرو‌های اشغال‌گر به این منطقه یورش برده و در مقابل سالن جشن مانع کار گذاشتند و پس از آن این نیرو‌ها شروع به توقیف خودرو‌ها و تفتیش آن‌ها کردند.

این اقدام نیرو‌های اسرائیل و بازداشت فریحات و بازجویی وی مانع از مشارکت تعدادی از شهروندان در مراسم شد.

از سوی دیگر جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در دور جدید حملات خود طی ظهر امروز که برای بار دوم انجام گرفت ۱۲ هدف از جمله یک روستای بادیه نشین و نیز یک مقر نظامی در شمال و مرکز غزه را بمباران کردند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی سلسله حملاتی را به مناطق مختلف غزه داشتند که از جمله آن‌ها بمباران مقر صلاح الدین با سه موشک در نزدیکی نتساریم در مرکز غزه، شلیک دو موشک به زمینی خالی در نزدیکی دروازه صلاح الدین در نزدیکی مرز‌های مصر در رفح و نیز بمباران محله الزیتون در شرق غزه بود.

امروز نیز بار دیگر صدای آژیر‌ها در شهرک‌های هم‌جوار غزه به صدا درآمد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت، بیش از ۴۰ حمله را شب گذشته صورت دادیم.

این بمباران بعد از شب پرتنش نوار غزه بود که اشغالگران در واکنش به حملات راکتی مقاومت به منطقه غلاف غزه دست به حملاتی در غزه زدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها