يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۳۸۳۱
زمان انتشار: ۱۹:۵۹     ۲۴ تير ۱۳۹۷
سید آرش حسینی میلانی عضو شورای شهر تهران در هفتاد و ششمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه میانگین مصرف آب شرب هر تهرانی 91 مترمکعب در سال است، اظهار کرد: این میزان معادل 250 لیتر در روز است که دو برابر استاندارد جهانی است.

وی تصریح کرد: 10 درصد شهروندان تهرانی از آب تصفیه شده آشامیدنی برای پر کردن استخرهای خود استفاده می‌کنند.

یک کاربر فضای مجازی در توییتر درباره آمار میلانی درباره استفاده شهروندان از آب آشامیدنی برای پرکردن استخر هایشان واکنش نشان داد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها