أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۳۸۳۹
زمان انتشار: ۰۹:۲۲     ۲۵ تير ۱۳۹۷
جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه؛
کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس با زدن شش گل توانست عنوان آقای گلی جام جهانی روسیه را از آن خود کند.
به گزارش پایگاه 598، رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در حالی با قهرمانی تیم ملی فرانسه به اتمام رسید که خروس ها توانستند برای دومین بار مقام نخست این رقابت ها را از آن خود کنند.

شاگردان دیدیه دشان در فینال پرگل این رقابت‌ها موفق شدند با نتیجه چهار بر دو از سد کرواسی عبور کنند. با این حال گلزنی بازیکنان دو تیم هم مانع از آقای گلی هری کین از تیم ملی انگلیس نشد.

مهاجم سه‌شیرها با زدن شش گل در این دور از رقابت ها آقای گل جام لقب گرفت تا تیم چهارم جام جهانی نماینده ای را در بین بهترین های جام داشته باشد.

کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس در حالی آقای گل جام بیست و یکم لقب گرفت که پنج گل خود را در دو بازی مرحله مقدماتی به ثمر رساند و گل ششم خود را در بازی مرحله حذفی مقابل کلمبیا از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها