يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۳۸۴۰
زمان انتشار: ۰۹:۲۳     ۲۵ تير ۱۳۹۷
دلایل برکناری مدیر آزادی اعلام شد/
به گفته مدیرعامل شرکت توسعه و نگهدار اماکن ورزشی اختلاف نظر وی با ناصر محمودی فرد در مورد شرکت طرف قرارداد فدراسیون فوتبال منجر به برکناری وی از مدیریت مجموعه ورزشی آزادی شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، ناصر محمودی فرد که ۱۱ بهمن ماه سال گذشته جایگزین حسن طباطبایی در راس مجموعه ورزشی آزادی شد، روز گذشته در اقدامی غافلگیرکننده و با تصمیم مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از سمت خود برکنار شد تا فرهاد نیکوخصال جایگزین وی شود.

برکناری محمودی فرد از مدیریت آزادی در شرایطی انجام شد که مدیریت وی طی ماه های گذشته مورد حمایت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی قرار داشت. با این حال وی می گوید از دلیل برکناری اش کاملا بی اطلاع است و از طریق سایت اداری در جریان موضوع قرار گرفته است.

این در حالی است که پیگیری خبرنگار مهر از حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به اینجا ختم شد که اختلاف محمودی فرد با وی در مورد فعالیت شرکت برهان مبین که شرکت طرف قرارداد سازمان لیگ فوتبال  برای بلیت فروشی دو تیم پرسپولیس و استقلال است منجر به کنار گذاشتن مدیریت آزادی شده است.

حسن کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تایید این موضوع گفت: به خاطر اختلاف نظر در مورد فعالیت شرکت برهان مبین صلاح دیدم تا فرد دیگری را به عنوان مدیریت مجموعه آزادی منصوب کنم تا ادامه فعالیت ها در مورد بلیت فروشی دو تیم پرسپولیس و استقلال قانونمندتر پیش رود.

وی همچنین تاکید کرد که شرکت برهان مبین اجازه هیچ فعالیتی در مجموعه ورزشی آزادی ندارد.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در آغاز این گفتگو با بیان اینکه هیچ دلیل خاصی برای برکناری محمودی فرد وجود ندارد، اظهار داشت: یکسری مباحث اداری و اجرایی مطرح است؛ محمودی فرد را به عنوان مدیرعامل آزادی منصوب کردیم و بر اساس آن یکسری برنامه ها و سیاست‌گذاری هایی از طرف شرکت توسعه برای این مجموعه ورزشی در نظر گرفته شد. پیش بینی ها بر این بود تا ظرف حداقل زمان آنها را به سرانجام برسانیم.

وی در این رابطه با بیان اینکه این موضوع را در گفتگو با رسانه ها نیز اعلام کرده بودیم، ادامه داد: مبنای کار و آنچه که اعلام کرده بودیم این بود که ظرف ۴، ۵ ماه تحولات جدی در مجموعه ورزشی آزادی شاهد باشیم اما بعد از گذشت پنج ماه از مدیریت محمودی فرد به این نتیجه رسیدیم که پیشروی برنامه های ما با برنامه زمان بندی شده همخوانی ندارد و به نوعی عقب هستیم. احتمالا محمودی فر نتوانسته بود با سیاست های ما پیش رود و به آنها عمل کند.

کریمی در ادامه با بیان اینکه اختلاف نظرهایی هم میان من و مدیریت مجموعه ورزشی آزادی وجود داشت، یادآور شد: به خاطر همین موارد تصمیم گرفتیم تا مدیریت مجموعه آزادی را تغییر دهیم برای اینکه کارهایمان سریعتر پیش رود و زودتر به نتیجه مورد نظر برسیم.

مشاور وزیر ورزش در پاسخ به این پرسش که «شما در شرایطی اقدام به برکناری مدیریت مجموعه ورزشی آزادی کردید که طی ماه های گذشته همواره از عملکرد وی دفاع کردید پس چطور شد که به یک باره با او به اختلاف خوردید؟»، گفت: من از هر کار خوبی در هر شرایطی حمایت می کنم، محمودی فرد در برخی زمینه ها واقعا عملکرد خوبی داشت آن حدی که شایسته حمایت و تقدیر بود. یکی از کارهای  خوب وی در رابطه با بحث حضور بانوان در ورزشگاه آزادی برای تماشای پخش مستقیم دیدارهای تیم ملی فوتبال در جام جهانی بود.

وی در این رابطه ادامه داد: این برنامه که حساسیت های زیادی نسبت به آن وجود داشت خیلی منظم، بدون مشکل و حاشیه به سرانجام رسید و گام بزرگی در راستای برنامه های بزرگتر برداشته شد. حتی برای این موضوع شخصا از ناصر محمودی فرد تقدیر هم کردم. برنامه ای که در دوره مدیریت وی در این زمینه انجام شد حرکت بزرگی بود که قطعا نوع فعالیت مدیریت آزادی هم در برگزاری منظم آن تاثیرگذار بوده است. پس شایسته حمایت و تقدیر بود اما این دلیل نمی شود که دیگر مسائل را نادیده بگیریم.

«اتفاقا شنیده بودیم یکی از مسائلی که منجر به تغییر مدیریت آزادی شد همین بحث حضور بانوان بوده است»، کریمی در واکنش به این موضوع گفت: شک نداشته باشید که این برنامه نه تنها هیچ تاثیری در تصمیم من برای برکناری وی نداشت بلکه همچنان مورد حمایتم هم قرار دارد، اصلا یکی از افتخارات این دوره مدیریت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی همین مساله است.

«موضوع مطرح شده دیگر در رابطه با برکناری یکباره ناصر محمودی فرد از مدیریت مجموعه ورزشی آزادی در رابطه با شرکت برهان مبین است. شنیده ایم شما برای تخلیه مکان این شرکت در آزادی و پایان فعالیت هایش به محمودی فرد دستور داده بودید اما در این بین اختلاف نظرهایی ایجاد شد»

پاسخ حسن کریمی به این موضوع مطرح شده توسط خبرنگار مهر مثبت بود. وی در این زمینه گفت: دقیقا مشکل اصلی میان من و محمودی فرد از همین جا شروع شد، من به وی گفتم که شرکت برهان مبین هیچ اجازه قانونی برای فعالیت در آزادی ندارد و باید محل آن تخلیه شود. به وی گفتم باید این کار انجام شود و صورتجلسه آن را به من بدهید چون آن را برای مراجع قضایی لازم دارم اما محمودی فرد گفت که برای این کار (تخلیه شرکت برهان مبین) باید نامه قضایی وجود داشته باشد. من به وی اعلام کردم به عنوان مدیر شرکت توسعه این دستور را می دهم و باید اجرا کند اما او سر موضع خود پافشاری می کرد.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در همین رابطه افزود: اختلاف من و مدیرعامل آزادی از اینجا شروع شد و ادامه پیدا کرد در نهایت به این نتیجه رسیدم وقتی فردی نتواند تابع سیاست های شرکت باشد نمی تواند با ما هم همکاری داشته باشد. به همین دلیل گفتم صلاح نیست مدیریت شما  ادامه پیدا کند. ضمن اینکه همانطور که در ابتدا گفتم ما از خیلی از برنامه های پیش بینی شده از مجموعه بزرگ آزادی عقب بودیم این دو عامل در کنار هم منجر به این شد تا تصمیم به برکناری محمودی فرد بگیرم.

کریمی ضمن رد این که با مدیرعامل آزادی در مورد یک موضوع مناقصه اختلاف داشته است، گفت: تمام مناقصات مگر در موارد جزیی در شرکت توسعه و زیر نظر مستقیم ما انجام می شود به خصوص اینکه تابع یکسری سیاست گذاری ها و قوانین خاص خودش است.

مشاور وزیر ورزش در ادامه گفتگو با خبرنگار مهر درباره شرکت برهان مبین گفت: اصلا این شرکت را به رسمیت نمی شناسم، قراردادی با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای بلیت فروشی سرخابی ها بسته است اما از نظر من این قرارداد به طور کلی مشکل دارد. حالا نمی خواهم به مسائل حقوقی آن بپردازم فقط اینکه از نظر من این شرکت مجاز به فعالیت در آزادی نیست.

وی با تاکید بر اینکه آزادی زیر نظر شرکت توسعه فعالیت دارد و به همین دلیل می گوید شرکت برهان مبین نمی تواند به فعالیتش برای بلیت فروشی پرسپولیس و استقلال ادامه دهد، گفت: فروش بلیت بر عهده باشگاه هاست و این قانونی است که فیفا هم آن را در نظر دارد، مسئولان این دو باشگاه و فدراسیون فوتبال باید در این زمینه تصمیم گیری کنند، آنچه مسلم است قرارداد فعلی خارج از چارچوب های قانونی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها