کد خبر: ۴۴۳۸۶۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۰     ۲۵ تير ۱۳۹۷
برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما همیشه این دغدغه رو داشتم تا مسافتی رو طی کنم و حضوراً خرید بلیط ها مو از آژانس هواپیمایی نزدیک خونه یا محل کارم انجام بدم، ولی وقتی با پیشرفت تکنولوژی و داشتن گوشی خوب و اینترنت میتونم رزرو بلیطمو توی خونه در هر ساعتی انجام بدم چرا از این تکنولوژی استفاده نکنم؟ با توجه به زیاد بودن سایت های اینترنتی به پیشنهاد دوستم سایت جاینت رو انتخاب کردم که از راحتی این سایت و پشتیبانی قوی آن خیلی تعریف میکرد و مشتری همیشگی این سایت بود، اولش فکر کردم این سایت هم مثل بقیه سایت ها کلی زمان از من میگیره تا بتونم بلیط ایده آل خودمو پیدا و خرید کنم، ولی با اعتماد به دوستم، تصمیم گرفتم خودم وارد سایت جاینت بشم و فرایند خرید اینترنتی بلیط هواپیما این سایت رو امتحان کنم.

پشتیبانی سایت چطور بود؟

در مراحل فرآیند تکمیل خرید ممکنه سوالاتی برای کاربر به وجود بیاد، سوالاتی که نبودن راهنمای سایت باعث دلسردی و ناامیدی از تکمیل خرید میشه، با اینکه سوال داشتم و ساعت از نیمه شب هم گذشته بود، چشمم به دکمه پشتیبانی آنلاین که انتهای صفحه در سمت راست بود افتاد، اینکه توی سایت تنها نبودم باعث خوشحالی بود، با اولین پیام پشتیبان پاسخ داد که چگونه میتوانم کمکتون کنم؟ که منم سریعا سوالمو از پشتیبان سایت پرسیدم، حتی امکان تماس تلفنی همون لحظه برای پشتیبانی میسر بود که باعث دلگرمی خیلی بیشتری شد. و خدا رو شکر تونستم سوالاتمو مطرح و حل کنم.

قیمت و عملکرد سایت چگونه بوده؟

با اینکه با گوشی مراحل خرید رو انجام میدادم، سایت کاملا با گوشی من سازگار بود و مهمتر اینکه بالا بودن سرعت بارگذاری صفحات روند خرید رو خیلی سریعتر انجام میداد. همچنین در سایت یک بازه زمانی برای خرید داشت که این زمان برخلاف سایر سایت ها مناسب ترین زمان بود و من بدون استرس خرید تا مرحله درگاه بانک رفتم و خیلی راحت تونستم با داشتن کارت بانکی عضو شتاب و رمز دوم آن به راحتی خریدمو تکمیل کنم و خیلی سریع فایل بلیط روی صفحه گوشیم نمایش داده شد و بلافاصله اس ام اس پرواز از طرف سایت جاینت به خط گوشیم ارسال و فایل بلیط هم به ایمیلی که وارد سیستم کرده بودم فرستاده شده بود. همه این اتفاقات کمتر از 30 ثانیه زمان برد و واقعا لذت یک خرید اینترتی خوب رو از سایت جاینت دریافت کردم.

هم چنین قابلیت خیلی خوبی که سایت جاینت داره اینه که پرواز های یک ماه آینده رو همراه با قیمت بلیط هواپیما نمایش میده، و انتخاب رو برای مسافر خیلی راحت میکنه که چه مسیر هایی چه روزهایی با چه قیمتی پرواز دارند.

مهم ترین بخش این سایت امکان رزرو پرواز های دو مسیره برای سفرهای داخلی بود و هم چنین موقع انتخاب مسیر پروازی کاربر میتونه به راحتی از فیلتر های سمت راست سایت استفاده کنه که شامل مرتب سازی بر اساس قیمت پرواز، مرتب سازی بر اساس ساعت پرواز، اسم ایرلاین، کلاس پرواز و تفکیک ساعت هاست.

و شیرین ترین قسمت ماجرا بحث قیمت بلیط بود که بین 10 تا 25 هزار تومان از سایت هایی که قبلا هم اسمشون رو شنیده بودم داشت، برای من که هر ماه مجبور به سفر کاری بودم این آپشن بلیط هواپیما ارزان قیمت جز بهترین ها بود.

اطلاعات پرواز سایت جاینت

حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید بدون تماس با فرودگاه از وضعیت پرواز خود اطلاع داشته باشید، یکی از خدمات خیلی مناسب و عالی در سایت جاینت همین موضوع است که میتوان با داشتن شماره پرواز یا اسم ایرلاین از وضعیت آن آگاه شد و دیگر نیازی نیست برای این موضوع دغدغه تماس با فرودگاه رو داشته و ساعت ها پشت خط جوابگویی اطلاعات پرواز فرودگاه باشیم.

امکان استرداد انلاین بلیط

بودن استرداد آنلاین بلیط هواپیما هم جز مزایای عالی این سایت بود هر چند که خیلی از سایت ها بلیط سیستمی رو کنسل میکنند ولی نکته خیلی جالبی که میتونه کلا تعجب آور باشه هم برای من و هم برای شما استرداد بلیط هواپیما به صورت چارتری بود، که این سایت اولین سامانه استرداد آنلاین بلیط چارتری در ایران است، که توانسته این اطمینان را به من و شما بدهد که حتی در صورت کنسل کردن بلیت چارتری مانند بلیت سیستمی مقداری از پول ما به عنوان جریمه برداشته شده و باقی پولمان به ما برگردانده می شود.

شگفت زده شوید!

تعامل وب سایت جاینت با مشتری اعتماد دائمی هست که کمتر سایتی در اولین خرید در ذهن مشتری ایجاد میکنه، به خاطر اعتمادی که از این سایت دریافت کردم میخواستم تجربه خرید و سودمند خودمو در اختیار شما دوستان هم بذارم که با یک امتحان کوچک و اندکی زمان شما هم این اعتماد رو کسب میکنید. دغدغه داشتن یک سایت مطمئن و آسان برای کاربر با سرعت بالا و پشتیبانی اینترنتی و تلفنی قوی نیاز من و شما ست که فقط در سایت جاینت پیدا میشه، امیدوارم راهنمایی هایم مفید بوده و تونسته باشم نگرانی های خیلی از دوستان رو با این مطلب برطرف کرده باشم. خوشحال میشم این مطلب رو برای کسانی که در زمینه پرواز در رفت و آمد هستن به اشتراک بگذارید تا آنها هم همانند من لذت گرفتن یک پرواز ایده آل رو تجربه کنند و مشتری وفادار سایتی بشوند که مهم ترین هدفش ارائه بهترین خدمات با قیمت منحصر به فرد است. و واقعا واژه جامع ترین سایت خرید اینترنتی بلیط هواپیما، برای سایت جاینت یک شعار نیست، بلکه یک واقعیت است و این نوید را به من و شما می دهد که در یک وب سایت ایرانی به راحتی و در کوتاهترین زمان ممکن، تنها با چند کلیک در هر زمانی از شبانه روز بتوانیم برای سفرمان برنامه ریزی کنیم و سفری خاطره انگیز برای خود و دیگران رقم بزنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها