أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۴۰۰۴
زمان انتشار: ۱۱:۱۷     ۲۸ تير ۱۳۹۷
سبقت اصلاحطلبان برای برائت از روحانی؛
برای ریاست جمهوری آقای روحانی، همه ما مایه گذاشتیم. خدا می‌داند که از روی مردم شرمنده ایم. خدا می‌داند که من از روی مردم خجالت می‌کشم. این همه به استان‌ها رفتیم و وعده دادیم که دوره دوم دولت آقای روحانی نیز مانند دوره اول خوب خواهد شد؛ اما به محض اینکه ۴ سال دوم آقای روحانی آغاز شد، ببینید چه شده؛ فاجعه‌ای در حال رخ دادن است.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، جریان اصلاحات که از روزهای اول روی کار آمدن این دولت همواره به عنوان اصلی‌ترین حامی  روحانی  به شمار می‌آمد، اگر تا دیروز هم سعی می کردند که ضمن بیان انتقادات به روحانی، بازهم از دولت او حمایت کنند، اما این روزها برای اعلام پشیمانی و برائت از حمایت های خود از یک دیگر سبقت می گیرند.
 
به گزارش رجانیوز پروانه سلحشوری یکی از پرحاشیه ترین نماینده های مجلس و کسی که در ایام انتخابت تلاش زیادی برای پیروزی روحانی کرده بود، امروز در مصاحبه با یکی از سایت های خبری وابسته به دولت (انتخاب) به بررسی ناکامی دولت در مدیریت بازار و مبارزه با فساد پرداخت.
 
سلحشوری 27 تیر 97: به محض این که روحانی رای آورد ببینید چه شد؛ فاجعه‌ای در حال رخ دادن است
سلحشوری در بخشی از این مصاحبه در خصوص ماجرای ثبت سفارش غیرقانونی 6500 خودرو با بیان اینکه «گفته شده است برای وارد کردن این همه خودرو، ۲۷ روز وقت لازم است» گفت:
 
«برای ریاست جمهوری آقای روحانی، همه ما مایه گذاشتیم. خدا می‌داند که از روی مردم شرمنده ایم. خدا می‌داند که من از روی مردم خجالت می‌کشم. این همه به استان‌ها رفتیم و وعده دادیم که دوره دوم دولت آقای روحانی نیز مانند دوره اول خوب خواهد شد؛ اما به محض اینکه ۴ سال دوم آقای روحانی آغاز شد، ببینید چه شده؛ فاجعه‌ای در حال رخ دادن است. همه را هم نمی‌شود به گردنِ بیرون انداخت. ارز و سکه از کجا توزیع می‌شود؟ این رانت ۴۲۰۰ تومانی را چرا ایجاد کردند؟ من کارشناس اقتصادی نیستم، اما می‌دانم که این یک رانت برای گروه‌های خاص بود».
 
اشاره سلحشوری به وعده های بی اساسی بود که او در سفرهای تبلیغاتی به مردم داده بوده است. به طور مثال سلحشوری در 25 اردیبهشت سال گذشته در استان فارس گفته بود:
 
سلحشوری 25 اردیبهشت 96: اصلاح طلبان عوام فریب و دروغگو نیستند، به روحانی رای بدهید
«اصلاح طلبان عوام فریب و دروغگو نیستند. اصلاح طلبان عکس مار نشان نمی دهند و راست راست در چشم مردم دروغ نمی گویند. شما همیشه نشان داده ایدکه مدافع اصلاحت بوده اید و هستید و این بار آقای روحانی را با اکثریت آرا به پاستور خواهید فرستاد. ما رای میدهیم که ان شاالله پس از آرامشی که در جامعه میبینیم شاهد رونق اقتصادی با همت شما و مسئولان خواهیم بود. ما به کسی رای میدهیم که سید اصلاحات او را‌ تایید کرده است. ما گرامی میداریم یاد هاشمی را،درود میفرستیم بر خاتمی عزیر و سلام میکنیم به روحانی».
 
 
خجالت کواکبیان به خاطر حمایت از روحانی
پیش از این مصطفی کواکبیان از نمایندگان اصلاح طلب مجلس دهم نیز گفته بود به خاطر ضعف عملکرد تیم اقتصادی دولت خجالت می کشد در انتخابات دوازهم ریاست جمهوری از روحانی حمایت کرده است.
 
Video Player
 
این نماینده در 23 خرداد با اشاره به وضع وخیم ارز و قاچاق کالا گفته بود: «بنده به عنوان نماینده مردم خجالت می کشم که بگویم حمایت کردم با این وضعیت اقتصادی از این دولت. شب می خوابیم، دلار چند هزار تومان افزایش پیدا می کند، خب معلوم است که عده ای تشویق می شوند که قاچاق ارز داشده باشند ما وقتی که در وضعیت فعلی هستیم حقیقتا یک دفعه می بینیم که تفاوت خوردرو ها به یکباره بیست میلیون تومان با یک ماه پیش تفاوت کرده است و مردم به ما می گویند که شما در مجلس پس چه کاری انجام می دهید و برای چه به مجلس می روید؟»
 
با این حال محمد خاتمی به عنوان لیدر جریان اصلاحات و کسی که از خرداد 92 به حمایت از روحانی پرداخته و همواره از سیاست های دولت روحانی پشتیبانی کرده است تا کنون حاضر نشده است که از فریب مردم عذرخواهی و اعلام پشیمانی کند. قطعا هراندازه که روحانی در مصائب و نابسامانی های امروز مقصر باشد خاتمی و سایر اصلاحطلبانی که از دولت او حمایت کرده بودند در این فاجعه مسئول هستند و باید در پیشگاه ملت ایران عذرخواهی کنند.
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها