أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۴۱۳۵
زمان انتشار: ۰۹:۱۹     ۰۱ مرداد ۱۳۹۷
رئیس‌جمهور آمریکا در توئیتر به سخنان روز گذشته رئیس‌جمهور ایران مبنی بر اینکه «با دم شیر بازی نکنید»، واکنش نشان داد.
به گزارش پایگاه 598، ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در توئیتر به سخنان روز گذشته رئیس‌جمهور ایران مبنی بر اینکه «با دم شیر بازی نکنید»، واکنش نشان داد.
 
«دونالد ترامپ» در توئیتر نوشت: «دیگر هیچ وقت ایالات متحده را تهدید نکن، وگرنه با عواقبی مواجه می‌شوی که مشابه آن قبلاً بر سر عده انگشت شماری در تاریخ آمده است. ما دیگر کشوری نیستیم که صحبت‌های جنون آمیز شما درباره خشونت و مرگ را تاب بیاوریم. محتاط باش».

رئیس جمهور ایران روز یکشنبه در همایش روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور گفته بود: «امروز سخن گفتن با آمریکا معنایی جز تسلیم و پایان دستاورد‌های ملت ندارد. آقای ترامپ! ما مرد شرف و ضامن امنیت آبراه منطقه در طول تاریخ هستیم؛ با دم شیر بازی نکنید، پشیمان کننده است»
 
اظهارنظر توئیتری ترامپ در حالی صورت گرفته که دولت آمریکا پس از خروج از توافق هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ و تبدیل آن به ۴+، تحرکات خود را برای اعمال فشار‌های اقتصادی و تحریم‌ها علیه مردم ایران آغاز کرده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۳
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
-
۱۱:۱۸ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۷
۱
۰
tramp shut up
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها