يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۴۲۰۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۵     ۰۲ مرداد ۱۳۹۷
پس از کش و قوس های فراوان هافبک خوش تکنیک فوتبال ایران سرانجام تیم مورد نظرش برای بازی در نیم فصل اول را مشخص کرد. او پیش تر قراردادی یک و نیم ساله با پرسپولیسی ها بسته بود و باتوجه به محرومیت سرخپوشان پایتخت، قرار بود راهی تیم دیگری شود.
به گزارش پایگاه 598، در این بین نام تیم هایی چون نساجی، پیکان و فولاد نیز مطرح شده و سروش در مقاطع مختلف به هر کدام از این تیم ها نزدیک شده بود اما در فاصله چند روز تا آغاز لیگ برتر، هافبک شماره 7 فولاد را برای نیم فصل اول انتخاب کرد.فولادی ها در پست هافبک هجومی و بازیساز با مشکلاتی روبرو بودند اما حالا با جذب رفیعی می توانند حداقل نیم فصل اول را با خیال راحت سپری کنند.رفیعی از سال ها 90 تا 94 در تیم فولاد حضور داشت و موفق شد با این تیم لیگ سیزدهم را هم فتح کند.

همچنین نکته جالب، تقابل سروش و پرسپولیس در هفته دوم لیگ است که می تواند بسیار جذاب باشد. عکس این اتفاق نیز در نیم فصل دوم روی خواهد داد و رفیعی با پیراهن پرسپولیس مقابل تیم سابقش فولاد به میدان خواهد رفت.

البته قرارداد رفیعی و فولاد یک ساله است اما سروش می تواند در نیم فصل تصمیم بگیرد که از این تیم جدا شود و به پرسپولیس بپیوندد یا این که با فولاد ادامه دهد.

منبع: تابناک
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها